  • Data: 2018-04-12 20:18:14
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Apr 2018 19:29:14 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wiem od czego zaczynałeś wiem na co ja odpowiedziałem.
    > Nie ma znaczenia że piesza się zatrzymała, weszła na pasy
    > więc formalnie ma pierwszeństwo.

    Musze zacytowac jeszcze raz
    "ustąpienie pierwszeństwa - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch
    mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu
    albo istotnej zmiany prędkości, a pieszego - do zatrzymania się,
    zwolnienia lub przyspieszenia kroku;"

    Jesli pieszy zatrzymal sie z wlasnej woli i stoi, to juz nie mozna go
    zmusic do zatrzymania sie ani zwolnienia.

    J.