  • Data: 2011-02-01 15:14:39
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: "A2" <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k3a5m8r0fhmp.dlg@lepper.institute.com...

    > Nie, nie musi.
    >
    > http://eti.agh.edu.pl/brd/znaki/md1.html
    >
    > "Znak "droga z pierwszeństwem" nie jest stosowany do oznaczania
    > pojedynczego skrzyżowania, na którym ustalono pierwszeństwo przejazdu."
    >
    > NIE JEST STOSOWANY DO POJEDYŃCZEGO SKRZYŻOWANIA.
    >
    > Nauczysz się wreszcie tych znaków czy nie?

    Styl Twoich wypowiedzi skłania mnie do nie rozmawiania z Tobą. Ale odpiszę
    Ci:
    Ze względu na bezpieczeństwo znak D1 musi tam stać (i stał dopóki nie został
    przewrócony). I będzie niedługo znowu tam stał, odpowiednie służby wkrótce
    do postawią.

    Czy nigdy nie wiedziałeś znaku D1 ustawionego tuż przed skrzyżowaniem?
    Czasami zdarza się, że ów znak stoi jednak przed skrzyżowaniem. Nie wnikam
    czy znak D1 powinien stać tam tuż przed skrzyżowaniem czy 200m wcześniej. O
    tym decyduje inżynier ruchu i tak się składa, że zadecydował aby stał tuż
    przed skrzyżowaniem. Może wpływ na to ma duża ilość kolizji tamże.