  • Data: 2009-12-16 17:42:41
    Temat: Re: pierwsze kroki www : css
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I taka uwaga na marginesie, odnośnie tego co niedawno pisałeś w
    > <hfu3ib$1ok$1@achot.icm.edu.pl> -- to też uważasz za zaawansowany
    > problem? Z tego co wywnioskowałem po Twoich postach, zarabiasz na życie
    > tworząc strony internetowe i bynajmniej nie robisz tego od wczoraj. Zaś
    > zagadnienia które poruszasz w tym wątku są tak banalnie podstawowe, że
    > aż strach.
    NIe, to zbiezność nicków i nie moje posty. Swój wrzuciłem jak jeszcze nie
    przeczytałem tu ani jednego /mea culpa/ Generalnie www się nigdy nie
    zajmowałem a to, w czym mi tak bardzo "rozjaśniłeś" jest prawdopodobne
    jednorazowa (i z konmieczności bardzo szybką) akcją którą po prostu muszę
    wykonać :). To mój pierewsy kontakt z html- co widac :)
    Chociaż... nigdy się nie mówi nigdy i ni e wiadmo, co człowieka wciągnie :)