  • Data: 2010-05-14 08:25:52
    Temat: Re: pierwsza powazniejsza gleba - uwazajcie
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    "gildor"

    > to nie ma nic wspólnego z odwagą, tylko z poświęceniem czasu. myślisz, że
    > na złość mogliby Ci takie progi pod domem zamontować?

    Swojego czasu mialem epizod zawodowy z firma ktora wslawila sie m.in. tym iz
    na zlecenie miasta w okolicy bywszych slynnych nadwislanskich barow
    zamontowala progi zwalniajace i stosowne ograniczenia predkosci.
    Zlecenie to mialo zwiazek z potraceniami pijanych i nacpanych klientow
    wytaczajacych sie z tychze barow.
    Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iz progi te zamontowano na
    sciezce rowerowej. Montaz odbyl sie w nocy z piatku na sobote - juz w rano w
    ratuszu pojawili sie "zieloni" i nacisneli tak ze w nocy z niedzieli na
    poniedzialek progi zniknely.
    Miasta zaplacilo - nie pamietam dokladnie ale ok 150 000 pln za
    montaz/demontaz :).
    To jedyny znany mi przyklad kiedy te debilne ograniczenia zostaly
    zdemontowane...

    Tytus z fabryki