    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: piecyk gazowy
    Date: Thu, 1 Oct 2009 00:53:52 -0700 (PDT)

    On Oct 1, 8:37 am, Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote:

    > Instrukcji obsługi czego?
    > W instrukcji obsługi piecyka nic nie ma na temat doboru
    > baterii, ani że tego samego producenta, ani że tej samej serii
    > czy daty produkcji.

    Ale onie nie muszą być ani tego samego producenta, ani tej samej
    serii, ani tej samej daty produkcji.
    Nie mam instrukcji do tego pieca, ale podejrzewam, że jest tam
    napisane, że jak baterie są słabe, to należy je wymienić na nowe. Jest
    to warunek wystarczający - że baterie są nowe.
    Nie okręcaj kota ogonem, napisałeś bzdurę, zamiast brnąć dalej
    przyznaj się.

    Marek