eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] zawracanie "na trzy(i trochę)" w wykonaniu zestawu › Re: [piątkowo] zawracanie "na trzy(i trochę)" w wykonaniu zestawu
    From: maciek <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] zawracanie "na trzy(i trochę)" w wykonaniu zestawu
    Date: Wed, 22 Sep 2010 12:08:57 +0200

    Rafał pisze:
    > już wiem czemu taki nacisk na egzaminach na prawko kładą na "plac"
    > http://www.joemonster.org/filmy/28818/Umiejetnosc_ma
    newrowania
    > Szacun!

    A mnie na kursie uczono zawracania "na trzy", uczono i uczono, a potem
    zdarzył mi się egzamin.
    Egzaminator gdzieś na osiedlu mówi: Proszę tu teraz zawrócić.
    No to zawracam. Raz, dwa, no i widzę, że "na trzy" nie wyrobię.
    Przestraszony zerknąłem na egzaminatora, a on na to: "A kto panu
    powiedział że musi być na trzy?"

    Chyba trafił mi się normalny facet, bo zdałem za pierwszym razem.
    Jak się zastanowić, to co to za różnica, czy na trzy, czy na cztery?

    pozdr.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein