  • 1. Data: 2010-03-19 05:21:08
    Temat: [piatkowo] procentowcy
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,7677291,Ameryka_walczy_z_
    motocyklowymi_gangami.html

    ... a dlaczego 'piatkowo' ???

    Bo:
    "Gangi motocyklowe nazywane sa; cze;sto Procentowcami, bo zdaniem innych
    grup motocyklowych przeste;pcy to jeden procent motocyklistów."

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2010-03-19 06:08:01
    Temat: Re: [piatkowo] procentowcy
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    T.F. pisze:
> [...]
    > "Gangi motocyklowe nazywane sa; cze;sto Procentowcami, bo zdaniem innych
    > grup motocyklowych przeste;pcy to jeden procent motocyklistów."

    http://www.southparkstudios.com/episodes/251889/

    ;-)

  • 3. Data: 2010-03-19 07:28:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-19 06:21, T.F. pisze:

    > "Gangi motocyklowe nazywane sa; cze;sto Procentowcami, bo zdaniem innych
    > grup motocyklowych przeste;pcy to jeden procent motocyklistów."

    Ale ze co ? Od zawsze funkcjonuja grupy 1% a Ty sie teraz obudziles ?
    Normalnie zenua.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-03-19 07:36:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Ale ze co ? Od zawsze funkcjonuja grupy 1% a Ty sie teraz obudziles
    > ? Normalnie zenua.

    Ale wreszcie ruszyła "Operacja Wszędzie". I o tym nie wiedziałeś, co?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2010-03-19 12:08:14
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ale ze co ? Od zawsze funkcjonuja grupy 1% a Ty sie teraz obudziles ?
    Normalnie zenua.

    Mnie sie udalo kiedys zamknac alkomat - co byl do 4 promilii, ale i tak bym
    sie nie nadawal do tych outlawsow.
    Nie wiem jak teraz bede z tym zyc.

    Tytus z fabryki

    4957 (20100319) __________

  • 6. Data: 2010-03-19 12:18:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    T.F. pisze:

    > ... a dlaczego 'piatkowo' ???
    >
    > Bo:

    "Jeden z gangów w Pensylwanii skutecznie podał do sądu lokalne władze,

    gdy te zakazały mu udziału w imprezie dobroczynnej dla dzieci."

    Ja pier...lę - ameryka, demokracja, hellsi tancza w koleczku z
    przedszkolakami i spiewaja "stary Hells mocno spi.."

    KJ

  • 7. Data: 2010-03-19 19:15:21
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    ...>8
    > Mnie sie udalo kiedys zamknac alkomat...

    Czym sie chwalisz :)
    Albercik na slubie Puzona spalil mi alkomat! :)))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 8. Data: 2010-03-19 19:36:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Sir Piernik"
    Czym sie chwalisz :)
    > Albercik na slubie Puzona spalil mi alkomat! :)))

    Chlopie ja slyszalem ze Albercika to by nawet z rosyjskiej armii wywalili za
    pijanstwo.
    A Outlawsy musialy by nowe grupy tworzyc - 2,5%
    :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-03-19 19:39:35
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Sir Piernik wrote:
    > Tytus z fabryki pisze:
    > ...>8
    >
    > Czym sie chwalisz :)
    > Albercik na slubie Puzona spalil mi alkomat! :)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betwelve

    Pamiętam;)
    Ale nie tylko Tobie.... kiedy /nie pamietam na której imprezie/ tak zesmy
    sie z Albertem sprawdzali... ze mój alkotester tez przestał być juz
    wiarygodny;/
    ech..

    Pozdro
    Tomek