-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatkowo] opona letna - wielosezonowa - zimowa
Date: Tue, 5 Jan 2010 21:46:36 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <hi08ju$avm$1@mx1.internetia.pl>
References: <hhtbl7$1kc3$1@news2.ipartners.pl> <hhvblf$1c7$1@inews.gazeta.pl>
<hhvics$qh9$1@inews.gazeta.pl> <4b435236$1@news.home.net.pl>
<hhvl13$77h$1@mx1.internetia.pl> <hhvtqj$bms$1@inews.gazeta.pl>
<hhvv2o$m4m$1@mx1.internetia.pl> <hhvvr7$jfd$1@inews.gazeta.pl>
<hi00oj$ro6$1@mx1.internetia.pl> <hi017f$p48$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-74-249.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1262724542 11254 77.253.74.249 (5 Jan 2010 20:49:02 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jan 2010 20:49:02 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-EsetScannerBuild: 6339
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-EsetId: 97E63026AA023433C6AA
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2244455
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Dysiek"
> Riposta jest taka, ze nikt nie pisze tutaj o oponach letnich vs
> zimowych tylko o wielosezonowych vs zimowych. Jak jest +4 i mokro to
> na wielosezonowkach samochod bedzie sie lepiej zachowywal niz na
> zimowych, ktore sa raczej przeznaczone do niskich temperatur i ew.
> blota posniegowego. Dajmy na to +5 stopni to gorna granica, kiedy
> jazda na zimowkach ma sens. A okolo + 10 stopni to mielismy do
> polowy grudnia. Teraz troche mrozi, ale tez nie ekstremalnie.
> Wiekszosc zimy u nas to pogoda jesienna i brak mrozu.
Zatem vabank;-)
Nie uznaję argumentu "temperaturowego" z uwagi na oczywistą
oczywistość, która brzmi - miekka guma będzie miała ZAWSZE lepszą
przyczepność do podłoża im bardziej miekka tym lepsza pszyczepność.
Wniosek z tego taki, że opona zimowa wraz ze wzrostem temperatury
coraz lepiej "trzyma się asfaltu". Skoro tę kwestię mamy załatwioną
proszę o inne techniczne aspekty przewagi opon wielosezonowych lub
letnich nad oponą zimową.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=