  • Data: 2010-01-05 19:32:33
    Temat: Re: [piatkowo] opona letna - wielosezonowa - zimowa
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek"

    > lepiej sprawdza sie wielosezonowki bo na mokrym asfalcie to zimowkii
    > srednio daja rade.

    To teraz Ty prostymi słowy napisz dlaczego? ;-)

    Ale najpierw przeczytaj co mam do powiedzenia - opony zimowe lepiej
    sprawują się na mokrym niż opony letnie (nie wiem jak z
    wielosezonowymi) są bardziej odporne na aquaplaning z racji szerszych
    rowków odprowadzających wodę i faktem, że w niższych temperaturach
    guma z jakiej zostały wykonane robi się mniej twarda niż opon letnich.

    Czekam na Twoją ripostę i wykazanie takich właściwości w budowie,
    składzie chemicznym, czymkolwiek innym co pozwoli przekonać mnie, że
    opona zimowa jest gorsza od opony letniej na mokrym zimą, na suchym
    zimą lub na śniegu zimą.