  • Data: 2010-01-05 19:19:17
    Temat: Re: [piatkowo] opona letna - wielosezonowa - zimowa
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały czas mówisz o zimie? Przypomnę tylko, że ja zakładam zimowe na zimę a
    > letnie na lato.

    Ale jaki zimy mamy w Polsce? Bardziej przypominaja jesien (deszcz i dosyc
    zimno). We Wroclawiu i okolicach mroz jest przez gora dwa miechy w roku a
    snieg to od wielkiego dzwonu. W takich warunkach jak mamy najczesciej (czyli
    bardziej jesien niz zima) lepiej sprawdza sie wielosezonowki bo na mokrym
    asfalcie to zimowkii srednio daja rade.

    Pozdrawiam
    Dysiek