  • 31. Data: 2010-02-28 13:33:17
    Temat: Re: [piatkowo] dziury w drodze...
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 13:06:23 +0100, Adam Płaszczyca

    Dlaczego dieslem nie?

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-02-28 14:16:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 20:41:13 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >Cudze szukasz, swego nie widzisz.
    >Przejedz sie przez Grodków, od rąda w kierunku na Nysę.
    >Z 800 metrów na jedynce max dwójce jedziesz slalomem.

    W Grodkowie to Fabie latają nisko nad asfaltem. Na własne oczy
    widziałem :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2010-02-28 14:49:22
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Dlaczego dieslem nie?

    No właśnie.
    Wpadłem kiedyś około 120km/h w _zalew_ pod wiaduktem głębokości szacuję
    40cm. Poza ostrym hamowaniem i wyrwaniem zaślepki z tylnego zderzaka nic
    się nie stało. Więc dlaczego nie?

    Irek.N.
    ps. ręcznie tej zaślepki nie idzie zdjąć, woda dała radę, aż się boję
    pomyśleć jakie uderzenie wodą zderzak dostał.

  • 34. Data: 2010-02-28 17:26:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 09:49:31 +0100, J.F napisał(a):
> [...]
    082-portowa-sparalizuje-podgorze.html
    > Ale to asfalft taki pofaldowany, czy snieg tak nierowno wytopiony ?

    Taki asfalt :) Tu jeszcze jedna fotka - główne jeziorko...

    http://www.rmf24.pl/foto/zdjecie,iId,153987,iSort,1,
    iTime,1

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2010-02-28 17:37:18
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Taki asfalt :) Tu jeszcze jedna fotka - główne jeziorko...
    >
    > http://www.rmf24.pl/foto/zdjecie,iId,153987,iSort,1,
    iTime,1

    > Pozdrawiam,

    No pięknie. :) To jest w ogóle utwardzona droga? Bo wygląda jak ubita
    ziemia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 36. Data: 2010-02-28 17:41:41
    Od: "trader" <t...@t...eu>

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

    iTime,1

    > No pięknie. :) To jest w ogóle utwardzona droga? Bo wygląda jak ubita
    > ziemia.

    Tak, to jest droga utwardzona asfaltowa :-)

  • 37. Data: 2010-02-28 19:38:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 17:37:18 +0100, Mumin napisał(a):
    iTime,1
    > No pięknie. :) To jest w ogóle utwardzona droga? Bo wygląda jak ubita
    > ziemia.

    Tak, wiem że trudno w to uwierzyć.
    A jeszcze smaczku dodaje fakt, że to jest jedyny objazd najbardziej
    zakorkowanego skrzyżowania Krakowa (najbardziej zakorkowanego z powodu
    kretyńsko ustawionych świateł), na którym za kilka dni zaczyna się wielka
    przebudowa (powstanie estakada). Podczas przebudowy będą chwile gdzie w
    każdą stronę z trzech pasów pozostanie po jednym :)
    Krakowski ZIKiT odgraża się że uda im się wyremontować najgorszy odcinek,
    ale to też oznacza że w pewnym momencie będzie niezły koszmarek.

    Jak to dobrze że ja omijam tamte okolice szerookim łukiem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 38. Data: 2010-02-28 22:02:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Feb 2010 22:52:39 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Ulica Portowa w Krakowie obecnie wygląda tak samo...

    Na Portowej to nie było już dobrze jakieś dwa, trzy lata temu. Ale
    teraz to masakra. Dawno tamtędy nie jechałem, a jak widać, wiele
    straciłem ;))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2010-02-28 22:26:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    jerzu pisze:

    > Na Portowej to nie było już dobrze jakieś dwa, trzy lata temu. Ale
    > teraz to masakra. Dawno tamtędy nie jechałem, a jak widać, wiele
    > straciłem ;))

    Raczej pomyśl o tym czego nie straciłeś przez to, że tam nie jechałeś. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 40. Data: 2010-02-28 22:31:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...a moze to juz nie powinno sie nazywac droga?. Ponizej film dla tych co
    > narzekaja na nasze drogi
    > http://www.fishki.net/comment.php?id=65473
    > pozdrawiam

    oo.. Kto nakrecił ruskie auta poruszające się po Wałbrzychu? ;)

    Pozdrofka z Wałbrzycha

    --
    Irokez