  • 31. Data: 2018-05-01 06:36:07
    Temat: Re: [piątkowo] WSK 125
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 15:24:25 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > 2-3 tys. za niezgniłe i z papierami to jeszcze OK, ale taki zestaw to już
    > najczęściej żądanie wyższych kwot.
    > Dodatkowo dziwi mnie zestawienie z cenami np. malych japończyków. NX15 albo
    > cb125s można mieć za te same pieniądze, a przecież nie da się tych sprzętów
    > nawet porównać. No po prostu kult jakiś i tyle...

    Sporo 40-50-60-...-latków, którzy pamiętają ten sprzęt, może sobie dzisiaj pozwolić
    na wydanie iluś tam tys. zł na coś, co daje im sporą frajdę. Może się wydawać dużo,
    ale z drugiej - wspomnienia, dla niektórych frajda większa niż przejazd nowszym, dużo
    lepszym (takie nierzadko już mieli/mają) itp. Jak się policzy koszt czasu
    przeznaczonego na szukanie, jeżdżenie, doprowadzenie do odpowiedniego stanu,
    przechowywanie, opłaty, to się może okazać, że już dawno trzeba było kupić (choć
    wtedy też wydawało się drogo). Albo trzeba się z pomysłu wyleczyć.
    Pozdr.
    W.