  • 1. Data: 2018-04-27 10:14:12
    Temat: [piątkowo] WSK 125
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Temat motoryzacyjny, ale nie samochodowy (chyba że liczyć 2oo jako pół
    4oo).
    Kto z was w dawnych czasach pomykał WSK? ;) Ja pamiętam z przełomu lat
    80/90, że ledwie to pode mną jechało , brzęczało i smrodziło - ale i tak
    było fajnie.
    Chciałem sobie kupić, ale po wejściu na allegro itp. odeszła mi ochota -
    ludzie powariowali z cenami i chcą po 1-2 tysiące za złom do remontu bez
    papierów albo 3-4 za jeżdżący egzemplarz z papierami.
    Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?

    A jakby ktoś widział gdzieś pod płotem marnujące się 125, proszę o cynk.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-04-27 10:36:23
    Temat: Re: [piątkowo] WSK 125
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.04.2018 o 10:14, Maciek pisze:

> [...]
    > Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?
    >
    > A jakby ktoś widział gdzieś pod płotem marnujące się 125, proszę o cynk.

    Ja już mam okres fascynacji zabytkami techniki za sobą i aktualnie
    chętnie sprzedam Simsona SR2 rocznik 1958 po renowacji bez papierów za
    jedyne 1 tys.
    Zabawa była fajna, ale się znudziła, jak wszystko na tym świecie.
    Jacek

  • 3. Data: 2018-04-27 10:40:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 10:36:23 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ja już mam okres fascynacji zabytkami techniki za sobą i aktualnie
    > chętnie sprzedam Simsona SR2 rocznik 1958 po renowacji bez papierów za
    > jedyne 1 tys.

    To jest motorower z silnikiem 49 ccm?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2018-04-27 11:05:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.04.2018 o 10:40, Maciek pisze:

    > To jest motorower z silnikiem 49 ccm?

    Tak, 49 ccm. Taki, tylko bordowy:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Simson_SR2
    Jacek

  • 5. Data: 2018-04-27 11:21:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 11:05:14 +0200, Jacek napisał(a):

    > Tak, 49 ccm. Taki, tylko bordowy:
    > https://de.wikipedia.org/wiki/Simson_SR2

    To niestety nie dla mnie. Celuję w jakieś stare 125, bo to już pozwala
    pojechać np. na wycieczkę normalną drogą, a taką malizną to jednak strach
    (zwłaszcze że jestem typu 90+).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-04-27 11:45:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 10:14:05 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > papierów albo 3-4 za jeżdżący egzemplarz z papierami.
    > Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?

    Jak patrzę na teraźniejsze ceny fiatów 125p to nie mogę przeboleć ze moje 4 sztuki w
    okolicach 2000roku sprzedałem praktycznie w cenie złomu
    3 z nich na chodzie były a czwarty wymagał niewielkiego remontu

  • 7. Data: 2018-04-27 12:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >złomu
    3 z nich na chodzie były a czwarty wymagał niewielkiego remontu

    Dolicz koszt 4 garazy to ci przejdzie.

    J.

  • 8. Data: 2018-04-27 13:06:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2018 02:45:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jak patrzę na teraźniejsze ceny fiatów 125p to nie mogę przeboleć ze moje 4 sztuki
    w okolicach 2000roku sprzedałem praktycznie w cenie złomu
    > 3 z nich na chodzie były a czwarty wymagał niewielkiego remontu

    Starsze kanciaki już od dawna są w cenie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2018-04-27 13:42:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 12:03:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Dolicz koszt 4 garazy to ci przejdzie.

    Nic nie muszę doliczać.
    Tam gdzie wtedy mieszkałem mogłem pod dachem z 10aut trzymać.
    W sumie do teraz mógłbym bo to rodzinna nieruchomość i bywam tam regularnie

  • 10. Data: 2018-04-27 13:44:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 13:06:17 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    sztuki w okolicach 2000roku sprzedałem praktycznie w cenie złomu

    > Starsze kanciaki już od dawna są w cenie.

    A ja w okolicach 2000 roku po 400-1000zł je sprzedałem