-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
Date: Sat, 29 Jan 2011 14:34:57 +0100
Organization: -
Lines: 26
Message-ID: <q...@4...com>
References: <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
<4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
<4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
<4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
<ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
<ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
<4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296308100 19311 82.143.187.50 (29 Jan 2011 13:35:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jan 2011 13:35:00 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346343
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 27 Jan 2011 20:43:42 +0100, Yans van Horn wrote:
>Niech stracę, nawet Ci zacytuje:
>Vertical Loading
>Increasing the amount of vertical loading (weight or downforce) on a
>tire increases the available traction, but in a non-linear way. That is
>to say that as we increase loading on a tire, it will gain traction, but
>not in constant multiples. If a tire has "X" amount of traction with 400
>pounds of load on it, the traction will be less than double as we apply
>800 pounds of loading to it. The amount of traction will be something
>less than 2 times X.
No tak. Milo przeczytac naukowa prawde.
Ale tak mowiac szczerze to pare razy widzialem jak jezdza dostawczaki
i busy po bialym .. albo maja wieksza przyczepnosc, albo wieksze jaja
:-)
ten "tir" z filmu, wszystkie inne z napedem na jedna os z pieciu,
plugi sniezne - czy powyzsza teoria jest aby prawdziwa ?
Ewentualnie jaki jest punkt wyjscia - bo moze "gorsza trakcja przy
wiekszym obciazeniu" na tirowej oponie i tak jest lepsza od miejskiej
osobowki.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.11 23:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]