  • 1. Data: 2010-02-13 18:42:18
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 13 Feb 2010 10:34:53 +0100, gogi <g...@W...pl>
    wrote:

    > MotoStory: Janusz Korwin-Mikke

    Coś ciekawego, czy jak zwykle ,,na złość mamie odmrożę sobie
    uszy''?

    r.
    _____________

  • 2. Data: 2010-02-13 21:59:30
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-02-13 19:42, Robert Rędziak pisze:
    > Coś ciekawego, czy jak zwykle ,,na złość mamie odmrożę sobie
    > uszy''?
    > r.

    I to i to :)
    Mozna powiedziec, ze Korwin trudnym rozmowca jest :)

    --
    gogi

  • 3. Data: 2010-02-14 10:49:12
    Temat: [OT] Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 13.02.2010 19:42, Robert Rędziak pisze:
    > Coś ciekawego, czy jak zwykle ,,na złość mamie odmrożę sobie
    > uszy''?

    ;)
    Śmiej się, śmiej.
    Tylko przed wyborami w tym roku zastanów się dobrze, jak daleko chcesz, żeby państwo
    mogło posunąć
    się we wprowadzaniu kolejnych zakazów/nakazów w trosce o dobro i zdrowie swoich
    obywateli i w
    myśleniu za nich.

    oprócz jazdy bez kasku, palenie także jest niezdrowe: http://je.pl/s4fi
    w ogóle jazda motocyklem jest niezdrowa: http://je.pl/ti04

    Bo jak u zaczną rozważać wprowadzenie tego drugiego zakazu, to sam pewnie będziesz
    jeździł po
    mieście oflagowany, że chcesz mieć wybór ( i słusznie! ), a "mądrzy" politycy będą
    drwić z ekranów
    TV, że durni ludzie na złość chcą sobie krzywdę robić.

    --
    pozdr
    Nalesnik

  • 4. Data: 2010-02-14 13:20:25
    Temat: Re: [OT] Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    państwo mogło posunąć
    > się we wprowadzaniu kolejnych zakazów/nakazów w trosce o dobro i zdrowie swoich

    zgadzam się. Polecam film "podróż za jeden uśmiech" dla tych, którzy nie
    pamiętają, czym była kiedyś wolność (nie dotyczy wolności poglądów i
    słowa oczywiście, to był PRL)

    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 5. Data: 2010-02-14 17:47:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 11:49:12 +0100, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Śmiej się, śmiej.

    Śmieję się bo:

    a) dzięki temu że miałem kiedyś ten straszny kask na głowie,
    dziś nie mam porysowanej facjaty,
    b) jeśli JKM ma problemy z widocznością, to niech sobie
    przywdzieje orzeszek/braincap/whatever,
    c) ten dziwny pan w muszce opowiedział już tyle wesołych
    kawałków, że nie jestem w stanie brać go na poważnie.

> [...]
    państwo mogło posunąć
    > się we wprowadzaniu kolejnych zakazów/nakazów w trosce o dobro i zdrowie swoich

    Jak na razie której liczącej się opcji byś nie wybrał, to wciąż
    powstają nowe, głupie przepisy. Obawiam się, że po prostu taki
    los biurokracji. I rzecz ta jest obserwowana nie tylko u nas. Z
    drugiej strony jakoś mam wrażenie, że jakoś nie mam ochoty na
    eksperyment p.t. rządy JKM (choć nie spodziewam się, by jego
    kanapowa partyjka gdziekolwiek była w stanie zajść). Niech JKM
    np. pisuje o brydżu, bo niektóre tematy go wręcz przerastają.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-02-14 18:37:29
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 14.02.2010 18:47, Robert Rędziak pisze:
    > a) dzięki temu że miałem kiedyś ten straszny kask na głowie,
    > dziś nie mam porysowanej facjaty,

    Nakaz jest %#jowy!, nie kask sam w sobie.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 7. Data: 2010-02-14 18:56:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 19:37:29 +0100, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Nakaz jest %#jowy!, nie kask sam w sobie.

    Jest, ale efekt jest taki, że mi powiewa, bo bez kasku na motur
    nie wsiadam.

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2010-02-15 12:25:13
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-14 19:37, nalesnik pisze:

    > Nakaz jest %#jowy!, nie kask sam w sobie.
    Tak sie wszyscy na tym kasku skupili, a nikt ani slowa o szaliczku i to
    w taki upal, jak do takiego powiewajacego szaliczka maja sie przepisy i
    czy szaliczek musi byc homologowany, bo chyba zestaw to powinien byc
    szaliczek + pilotka :-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 9. Data: 2010-02-15 12:27:34
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Feb 2010 13:25:13 +0100, Michał V-R <m...@o...pl>
    wrote:

    >Tak sie wszyscy na tym kasku skupili, a nikt ani slowa o szaliczku i to
    >w taki upal, jak do takiego powiewajacego szaliczka maja sie przepisy i
    >czy szaliczek musi byc homologowany, bo chyba zestaw to powinien byc

    Jeden majfriend w relacjach ze stolycy nadawal ze tam wszyscy chodza w
    szaliczkach. W paski. Na pewno po biurze.
    Tak wiec normalna sprawa, nikt sie nie sprzeciwia tak samo jak
    przeszedlby bez echa nakaz noszenia ubran.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2010-02-16 10:44:13
    Temat: Re: MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > I to i to :)
    > Mozna powiedziec, ze Korwin trudnym rozmowca jest :)

    Logika nie jest trudna. Logika jest logiczna.

    --
    Wiadro(SoldierAK)