  • 11. Data: 2010-04-27 01:38:53
    Temat: Re: [OT] Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Mariusz <m...@b...pl>

    W dniu 2010-02-14 18:47, Robert Rędziak pisze:

    > Śmieję się bo:
    >
    > a) dzięki temu że miałem kiedyś ten straszny kask na głowie,
    > dziś nie mam porysowanej facjaty,
    > b) jeśli JKM ma problemy z widocznością, to niech sobie
    > przywdzieje orzeszek/braincap/whatever,
    > c) ten dziwny pan w muszce opowiedział już tyle wesołych
    > kawałków, że nie jestem w stanie brać go na poważnie.

    > Jak na razie której liczącej się opcji byś nie wybrał, to wciąż
    > powstają nowe, głupie przepisy. Obawiam się, że po prostu taki
    > los biurokracji. I rzecz ta jest obserwowana nie tylko u nas. Z
> [...]

    JKM ma dosc specyficzny sposob wypowiadania sie - no i czasami jedzie
    po bandzie - ale facet ma duzo zdrowsze podejscie do zycia niz 90%
    naszych politykow...

    Przynajmniej on jeden nie gra i nie gada pod publiczke tylko mowi
    faktycznie to co mysli. Ale jak widze ludziska nadal jak za komuny chca
    by sie za nich myslalo. Niestety puki pare pokolen sie nie zmieni to
    beda wszedzie znajdowac sie tacy co beda wiedziec lepiej od nas samych
    co jest dla nas dobre... (to socjalizm - czyli szkielet komunizmu w
    najczystszej formie) - teskni sie co ?

    najfajniejsze jest to ze ludzie daja sobie wiazac rece i jeszcze temu
    przyklaskuja... jak sie zorientuja ze cos jest nie tak to niestety te
    rence beda juz zwiazane na amen..

    glupota czy lenistwo ? to juz nawet myslec sie nie chce nikomu? masakra..

    pzdr
    Malenstfo