  • Data: 2010-02-14 19:59:42
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > W prawdziwym państwie totalitarnym miałbyś z tym problem, weź i
    > poproś rodziców żeby Ci poopowiadali jak to w PRLu było.

    Drogi chłopcze.
    Sam doskonale pamiętam jak było za PRLu i właśnie dlatego jestem
    zdecydowanie przeciwny temu, żeby państwo myślało za obywateli.
    Zakaz używania żarówek, nakaz kasków na nartach, podatek od oszczędności,
    zakaz sprzedaży zbyt głosnych mp3, nakaz, zakaz, nakaz, zakaz, podatek od
    podatku....
    A Donkowa cenzura Internetu jako żywo kojarzy mi się z Głównym Urzędem
    Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk.
    Mało Ci absurdów ??
    Wiesz, że poczciwy ślimak winniczek został ostatnio przez Unię Europejską
    zakwalifikowany jako RYBA ??
    I to nie byle jaka ryba, tylko uwaga: RYBA LĄDOWA !
    Nie - to nie jest żart. Po prostu chodziło o to żeby francuzi mogli doić
    kasę z odpowiedniego funduszu....