  • 11. Data: 2010-02-06 16:13:55
    Temat: Re: [piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hkju45$1si$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    75

    > pewnie że widać tak jak to że ktoś już testował poduszkę pasażera :))

    Bardzo mozliwe.

    Wprawdzie ta klapka słynna jest z pękających zaczepów ale odchodzi wtedy
    lewy dolny róg. Tak jest też u mnie. A tutaj dziwnie wydęta.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-02-06 17:28:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-06 12:37, Misza wrote:

    > Grunt to dobra reklama.
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112793
    75

    Biały to nawet ładny kolor, ale niepraktyczny.

    No i tutaj nawet nieco psuje wspolczynnik Cx.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-02-06 17:33:05
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No nie mów, patrz jaki przebieg, tylko 15tyś rocznie, okazja :-)

    kazde sprowadzane auto ma 150 tys na liczniku

    Icek

  • 14. Data: 2010-02-06 17:43:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Irokez napisał(a):
    > Bardzo mozliwe.
    > Wprawdzie ta klapka słynna jest z pękających zaczepów ale odchodzi wtedy
    > lewy dolny róg. Tak jest też u mnie. A tutaj dziwnie wydęta.
    Przestancie wnikac, te zdjecia ni jak maja sie do tego co on
    sprzedaje.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-06 19:02:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Bardzo dobre zdjęcia.
    Masz takie o tym pojecie, jak ten z otomoto o sprzedaży
    samochodów.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-02-06 19:41:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 12:37:22 +0100, Misza napisał(a):

    > Grunt to dobra reklama.
    >
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112793
    75

    Fuuuuj, typowo niemiecki gust w doborze elementów wnętrza.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-02-07 11:42:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Za to Ty masz -- jak świnia o Wersalu.
    Masz racje, nie wiedziałem że jest coś takiego jak
    cokolwiek, i podnieca sie takim kitem.

    EOT
    --
    Krzysiek