  • 11. Data: 2010-01-06 10:17:03
    Temat: Re: [piątek] zagadka
    Od: GK <g...@g...pl>

    mz pisze:
    > Pewien facet jest ubrany na czarno. Ma czarne spodnie, skarpetki, kurtkę,
    > rękawiczki i czapkę. Idzie tak ulicą, na której nie świeci się żadna
    > latarnia, niebo jest zachmurzone, w oknach domów też nie widać żadnych
    > świateł. Z naprzeciwka jedzie czarny samochód z dużą prędkością, z
    > wyłączonymi światłami. Mimo to kierowca zauważył pieszego i zatrzymał się
    > przed nim. Jak to możliwe?
    >

    > Znacie odpowiedz - napiszcie
    >
    > Odpowiedz podam za jakiś czas - pozdrawiam

    Zagadka z taaaakąąąąą brodą.
    To było w dzień.

  • 12. Data: 2010-01-06 10:32:59
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > .... a kierowca dostał mandat za jazdę bez świateł :-)

    Nie dostał bo to było za czasów kiedy nie trzeba było mieć świateł
    włączonych. Poczytaj co pisza inni to zagadka bardzo stara jest więc to
    musiało być wtedy.

  • 13. Data: 2010-01-06 10:53:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    mz wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    >
    > Nie dostał bo to było za czasów kiedy nie trzeba było mieć świateł
    > włączonych. Poczytaj co pisza inni to zagadka bardzo stara jest więc

    co nie zmienia faktu, ze w dzisiejszej rzezczywistości można uznac, ze
    odpowiedz "bo pieszy to policjant, ktory zatrzymał samochód" też będzie ok.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 14. Data: 2010-01-06 12:26:15
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zagadka z taaaakąąąąą brodą.
    > To było w dzień.

    Albo gość miał latarkę/pochodnię cokolwiek. Co nie jest zabronione jest
    dozwolone.
    Zagadki tego typu są konstruowane w taki sposób, aby wywołać pewne
    wyobrazenie, nakierować słuchacza na coś, zasugerować go na max.
    Tu ma powstać obraz ciemności, w zagadce o wieży na pustyni ma powstać
    wrazenie przestrzeni, braku punktów oparcia itd itp. Zagadki tego typu,
    często używane na szkoleniach, mają za zadanie nauczyć przełamywać bariery,
    wychodzić poza pewne standardy itd.

  • 15. Data: 2010-01-06 12:32:57
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Albo gość miał latarkę/pochodnię cokolwiek. Co nie jest zabronione jest
    > dozwolone.

    moi zdaniem sie mylisz.
    Nie znajduje przepisu w prawie np o zakazie wchodzenia na wysokie bydynki po
    ich ścianach a jednak policja zwija ludzi, którzy próbują.

  • 16. Data: 2010-01-06 12:51:13
    Temat: Re: zagadka
    Od: badzio <b...@g...com>

    wiadomościnews:hi1s0k$5tp$1@news.onet.pl...>> Zagadka z taaaakąąąąą brodą.

    > moi zdaniem sie mylisz.
    > Nie znajduje przepisu w prawie np o zakazie wchodzenia na wysokie bydynki po
    > ich ścianach a jednak policja zwija ludzi, którzy próbują.

    Bo wchodza nie na swoje sciany? :)
    Uwazasz ze uzywanie latarki w godzinach nocnych, na ulicy, jest
    zabronione?

  • 17. Data: 2010-01-06 13:47:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > moi zdaniem sie mylisz.

    Co nie jest zabronione w zagadce. W tym przypadku powstaje/ma powstać
    złudzenie że jest ciemno, nic nie widać i wogóle. Samochód nie ma świateł, w
    oknach nie ma świateł, księżyca nie ma. To są wykluczenia. Nie ma napisane
    że gość nie niesie pochodni żeby podpalić jakieś ognisko w okolicy.Więc
    pochodnia spokojnie może być rozwiązaniem.

    pzdr

  • 18. Data: 2010-01-06 23:52:46
    Od: Dominik <m...@g...pl>

    yaro pisze:

    > samochod to SKODA

    omg, co wy z tymi Skodami cały czas :D

    --
    Dominik
    Octavia/Cordoba

  • 19. Data: 2010-01-07 20:21:59
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > świateł. Z naprzeciwka jedzie czarny samochód z dużą prędkością, z
    > wyłączonymi światłami. Mimo to kierowca zauważył pieszego i zatrzymał się

    żarty żartami ale puściłem to do znajomych i co??
    "gość jechał Mercedesem lub BMW z systemem Night Vision"
    mimo tego dnia :)))))))
    pzdr
    GL

  • 20. Data: 2010-01-07 20:54:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 20:21:59 +0100, glang wrote:
    >żarty żartami ale puściłem to do znajomych i co??
    >"gość jechał Mercedesem lub BMW z systemem Night Vision"
    >mimo tego dnia :)))))))

    Masz znajomych z biednych krajow europy, ale interesujacych sie
    nowinkami technicznymi, i nie dajacych sie lapac na glupie zagadki :-)

    J.