    From: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątek] wypadek F1
    Date: Fri, 16 Apr 2010 12:02:57 +0200

    Użytkownik daxus napisał:

    > o ja pierdziu - mega śmiesznie to wygląda jak tak nagle mu kółka
    > odpadają, chociaż pewnie groźnie też było ^^
    http://f1.pl/Artykul.82+M5779e56995f.0.html
    "Zawiodło nowe zawieszenie
    Wstępne badania przeprowadzone przez inżynierów Toro Rosso ustaliły
    przyczyny wypadku Sébastiena Buemiego.
    Podczas pierwszego treningu, po naciśnięciu hamulca od bolidu Toro Rosso
    odpadły oba przednie koła. Kontrola wykazała, że zawiódł nowy element -
    udoskonalenie wprowadzone w miejscu mocowania przedniego zawiedzenia.
    Najpierw pękło mocowanie z prawej strony, co sprawiło, że obciążenia nie
    wytrzymało także lewe mocowanie. Od bolidu odpadły oba koła, ponieważ w
    tym samym miejscu podłączone są specjalne kable zabezpieczające, mające
    temu zapobiec..."
    pozdrawiam

    Oskar Wilde