  • 1. Data: 2011-10-29 11:12:20
    Temat: piątek w sobotę ;)
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    a takiego czegoś się przypadkiem doszukałem,
    zerknijcie na opis ;)

    http://otomoto.pl/fiat-siena-siena-z-gazem-oc-na-rok
    -C21258696.html

    pozdrawiam
    gadacz

  • 2. Data: 2011-10-29 11:44:43
    Temat: Re: piątek w sobotę ;)
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup

    > a takiego czegoś się przypadkiem doszukałem,
    > zerknijcie na opis ;)

    > http://otomoto.pl/fiat-siena-siena-z-gazem-oc-na-rok
    -C21258696.html
    A tutaj wystawiający się "machnął" o dwa zera ;-)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1903887002
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2011-10-29 11:50:54
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > zerknijcie na opis ;)

    -C21258696.html
    >A tutaj wystawiający się "machnął" o dwa zera ;-)
    Kużwa, nie o dwa zera ale o trzy dziewiatki ;-)
    http://strzelce-opolskie.lento.pl/honda-vt-1100c-sha
    dow-vt1100,175654.html
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-10-29 12:51:29
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-10-29 11:50, Yogi(n) pisze:
> [...]
    .pl...

    > Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup

    > Kużwa, nie o dwa zera ale o trzy dziewiatki ;-)

    no i powinien w zasadzie za taką cenę sprzedać ten motocykl :)

    była chyba jakiś czas temu taka, akcja, gdzie gość poszedł do sądu z
    takim przypadkiem i chyba wygrał ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 5. Data: 2011-10-29 13:03:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin gadacz

    > była chyba jakiś czas temu taka, akcja, gdzie gość poszedł do sądu z
    > takim przypadkiem i chyba wygrał ;)

    Nie wygra w przypadku takiej różnicy. :)

  • 6. Data: 2011-10-29 16:22:15
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no i powinien w zasadzie za taką cenę sprzedać ten motocykl :)

    Ponieważ?

    Proponuję zapoznać się z regulaminem allegro, zaprocentuje w przyszłości...

  • 7. Data: 2011-10-29 17:17:14
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 29 Paź, 12:51, gadacz <g...@o...pl> wrote:

    > no i powinien w zasadzie za taką cenę sprzedać ten motocykl :)

    zgodnie z art. 3.6 Regulaminu serwisu Allegro: Celem Aukcji
    dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości, Aukcji w kategorii
    Wakacje" oraz Aukcji w kategorii "Motoryzacja" (serwis motoAllegro), w
    podkategoriach "Samochody", "Motocykle", "Maszyny budowlane", "Maszyny
    rolnicze" oraz "Inne pojazdy i łodzie" nie jest zawarcie umowy,
    jakiekolwiek czynności podejmowane przez Użytkowników w ramach tych
    Aukcji nie są wiążące, a Aukcje te mają charakter wyłącznie
    ogłoszeniowy.

    Zgodnie z powyższym finalizacja transakcji zależy od woli stron, które
    wyraziły chęć zakupu i sprzedaży.

    Tyle mowi regulamin.

  • 8. Data: 2011-10-29 20:18:44
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-10-29 17:17, kapec pisze:

> [...]
    > ogłoszeniowy.
    >
    > Zgodnie z powyższym finalizacja transakcji zależy od woli stron, które

    dzięki za oświecenie, w każdym razie jakiś czas temu, lat temu? tego
    zapisu raczej nie było, ale mniejsza z tym.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 9. Data: 2011-10-30 09:03:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-29 11:44, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup

    -C21258696.html
    > A tutaj wystawiający się "machnął" o dwa zera ;-)
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1903887002

    I co z tego ?? już od dawna aukcje wystawiane w kategorii motoryzacja
    mają status ogłoszenia a nie aukcji ;P
    Radzę przeczytać regulamin Allegro :)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2011-10-30 09:04:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-29 12:51, gadacz pisze:

    > no i powinien w zasadzie za taką cenę sprzedać ten motocykl :)
    >
    > była chyba jakiś czas temu taka, akcja, gdzie gość poszedł do sądu z
> [...]

    Nie - tak jak napisałem, zgodnie z regulaminem Alledrogo to nie aukcja a
    ogłoszenie ;P regulamin, regulamin i jeszcze raz regulamin.
    Nie wierzysz zapytaj na APA.

    Pozdrawiam !