  • Data: 2010-10-06 09:08:48
    Temat: Re: [piatek] Mandat na OSie.
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-10-06 08:34:02 Artur 'futrzak' Maśląg

    > To, że kierowca takie oświadczenie podpisał,
    > wcale nie nie świadczy o jego odpowiedzialności.

    Ciekawe. Czyli jednak rajdowiec święta krowa -- absolutnie!

    > Wolne żarty - od tego jest organizator, który to powinien załatwić.

    Pewnie mówi o tym Art. 65? lol

    > Dla mnie jest nieistotne co Ty byś zrobił - interesuje
    > mnie jedynie formalna droga likwidacji takich szkód.

    No to oświeć mnie, jaka była w tym przypadku?

    > LOL - widzę, że próbujesz całą odpowiedzialność
    > zrzucić na kierowców.

    Taaaak! Z pewnością. Tymbardziej, że Tomasz sam bierze
    udział w podobnych rajdach i lubi sam pod sobą dołki kopać.

    --
    Pozdor Myjk