eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg... › Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Date: Mon, 20 Dec 2010 22:46:38 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3Npwgg$JNM@mike.oldfield.org.pl>
    References: <idgied$aq5$1@news.onet.pl> <c1.01.3Ndcq4$JJ8@mike.oldfield.org.pl>
    <idglsi$kve$1@news.onet.pl> <c1.01.3NdgDH$JJS@mike.oldfield.org.pl>
    <idgt3b$ipq$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <c1.01.3Ndk4r$JK1@mike.oldfield.org.pl> <idoj46$624$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <idoqs0$hmk$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <idoras$hmk$2@mx1.internetia.pl>
    <c1.01.3Nn8gJ$JLL@mike.oldfield.org.pl>
    <8...@4...com>
    <c1.01.3Np64g$JMk@mike.oldfield.org.pl> <op.vnz6dbwxa6rut4@koder>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292881773 31191 77.236.9.21 (20 Dec 2010 21:49:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2010 21:49:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336219
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:11:25 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

    >> Problemem jest to, że w FWD koła muszą być przed lub za silnikiem ze
    >> względu na półośki (*).
    >
    > Dlaczego? W124/4matic ma półośki, a silnik jest grzecznie między kołami.
    > Sam fakt korzystania z półosi tego nie determinuje.

    Dlatego, że przy silniku ułożonym poprzecznie półosie muszą być odsunięte
    od osi wału korbowego. Masz do wyboru miejsca:
    przed silnikiem, za silnikiem i pod silnikiem.
    Pod silnikiem nie dasz, bo musiałbyś silnik do góry podnieść, w
    konsekwencji maskę i nie spełnisz norm bezpieczeństwa dla pieszych.
    Zostaje albo przed silnikiem, albo za silnikiem.

    Co innego, kiedy masz silnik wzdłużnie, napędzający tylne koła z dołączanym
    przodem. Wtedy półoś może przejść przez miskę olejową tuż pod wałem
    korbowym (a fokładniej - pod łożyskiem tegoż wału).

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: