  • Data: 2012-06-30 13:05:48
    Temat: Re: [pi?tkowo] Widz? widz?!!
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 11:21, J.F pisze:
    > Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup

    > Hm, ten tego ... delikwent tam juz stal dluzsza chwile. Starczylo czasu
    > co najmniej na wystawienie pacholka, a ze malo kto wozi taki w
    > bagazniku, wiec podejrzewam ze to trwalo co najmniej kilkanascie minut.
    >
    > Jak widac obok przejechalo kilkadziesiat pojazdow, a moze nawet tysiace
    > i jakos zaden chlop w niego nie przyp*.
    > Ile pan w niego nie przyp* - nie zgadne :-)
    >
    > Tym niemniej ta za kierownica to musi blondynka :-)
    >
    > J.

    Dopóki się samemu nie zrobi.
    Po 1 skąd wiesz że w tym momencie po lewej i prawej nikt nie zabrał się
    do jej wyprzedzenia. Zastanowiłeś się czemu Pani przed kolizja bierze
    się za zmianę pasa na ten ze stojącym uszkodzonym samochodem?

    Po 2 co do komentarzy pachołków, trójkątów ostrzegawczych to jest tu
    wyraźnie pokazane że się nie wysiada z takiego samochodu jeśli chce się żyć

    Po 3 miałem niedawno podobną sytuację zapakowanym busem, przy 150km/h i
    trzech pasach na niemieckiej autostradzie w gęstym ruchu nagle tłum
    przede mną rozjeżdżą się na boki, na całej szerokości leżą większe i
    mniejsze kawałki z 6 opon tira który nie wiem czy hamował czy co zrobił
    że wszystkie naraz mu eksplodowały. Byłem wypoczęty, ciśnienie urosło
    ale zachowania tych z przodu ( brak nagłego hebla) tylko pulsacyjne
    hamowanie pozwoliły ominąć zagrożenie.

    Po 4 kolejny raz jak czytam o wysiadaniu i stawianiu trójkąta na
    autostradzie lub pseudo autostradzie (A4 Wrocław -> Zgorzelec) to
    uświadamiam sobie że zachowania w stosunku do takiego zdarzenia nie uczą
    na kursie prawo jazdy.