  • Data: 2009-12-24 10:46:58
    Temat: Re: phpbb i boty
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20040501 pisze:
    > co lepiej ustawić w phpbb dla botów, zezwolenia dla botów na dostęp
    > bota, czy na tylko odczyt? chciałbym uniknąć losu elektrody.pl której
    > google nawstawiało reklam pomiędzy postami...

    Kolego, może o czymś nie wiem, ale google samo z siebie nie ma
    możliwości zapisu na stronach podmiotów obcych <a tym bardziej bot*> :).
    Chyba, że poda się jego pracownikom dane autoryzacyjne najlepiej do
    FTPa, MySQLa i admina forum jednocześnie :)

    To prowokacja?

    *) wyjątkiem są logi serwera apache :P i programów stat.

    Pozdr,p.
    http://www.odpoczac.pl