  • Data: 2011-12-27 12:29:53
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ wrote:

    > Nie możesz się najeść bez wypicia alkoholu? To już chyba choroba
    > alkoholowa:) Poza tym trzeźwość nie ma związku z tym co zjesz - to jakiś
    > mit. Wręcz przeciwnie, jak się najesz i popijesz to przedłużysz sobie
    > stan nietrzeźwości.

    Przy małej ilości (typu kliszek-dwa wina) spowalniasz wchłanianie na tyle, że
    trzeźwości nigdy nie tracisz (jak małe te kieliszki to nawet polskiej normy nie
    przekroczysz o ile nie jesteś drobną kobietą). Ale nie mylmy normy z
    trzeźwością, a nawet zdolnością do prowadzenia pojazdów. Nawet międzynarodowa
    norma dla pilotów samolotów pasażerskich jest łagodniejsza od naszej normy dla
    kierowców. A i w paru krajach o wypadkowości mniejszej od naszej (a często wcale
    nie super łatwych drogach -- patrz Szkocja) normy są też dużo łagodniejsze.

    pzdr
    \SK