  • 1. Data: 2015-07-22 17:17:02
    Temat: pewne - statystycznie - używki
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Czy słusznie zakładam, że możliwie najmłodsza Panda w cenie ~15 k PLN będzie
    autem, które ominęły jakieś grubsze naprawy powypadkowe i picowanie na
    handel? Diesle w takowych Pandach montowane ponoć są OK (tako rzecze
    Internet) - ale może jest tu jakiś Użytkownik takiego jeździdła i się
    wypowie?

  • 2. Data: 2015-07-23 07:44:11
    Temat: Re: pewne - statystycznie - używki
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 17:17, zhbick pisze:
> [...]
    > picowanie na handel? Diesle w takowych Pandach montowane ponoć są OK
    > (tako rzecze Internet) - ale może jest tu jakiś Użytkownik takiego

    Diesle 1.3 mają nieszczególnie trwały rozrząd mimo łańcucha - jak (w
    razie potrzeby) wymienisz to poza tym chyba nie ma się czego czepiać.
    Olej też może spalać w większych ilościach jak słyszałem - wymaga
    weryfikacji.
    Znajoma miała Astrę III z takim silnikiem i nie narzekała na nic poza
    mocą :)

    Pozdrawiam - Mirek

    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2015-07-24 00:09:56
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-07-22 15:17, zhbick <k...@s...de> wrote:
    > Czy słusznie zakładam, że możliwie najmłodsza Panda w cenie ~15 k PLN będzie
    > autem, które ominęły jakieś grubsze naprawy powypadkowe i picowanie na
    > handel?

    Nie. Im droższy samochód, tym bardziej się opłaca naprawiać. Za 15k to
    spokojnie można pospawać z 4 itp. - opłaci się. W miarę bezpieczne są
    tylko samochody tak tanie, że się nie opłaca robić większych napraw.

  • 4. Data: 2015-07-24 11:27:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od kiedy spawanu=niebezpieczny?