  • Data: 2011-05-11 22:28:59
    Temat: Re: peugeot partner 1.1 zawieszenie z czym zgodne?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iqer2s$3o8$1@inews.gazeta.pl...
    > będe musiał naprawiać zawieszenie przednie w peugeocie partnerze 1996
    > poj 1.1 MAło znany model. W warsztacie zaśpiewali 1500zł - cena chyba
    > miała odstraszyć. Tak wiec robota spada na mnie, a ja nie umiem niczego
    > znaleźć na temat tego modelu. tzn wszystko co znajduje dotyczy modeli z
    > silnikami od 1.4 w górę.
    > Podejrzewam ze wspomniany partner ma zawieszenie przednie zgodne z
    > jakimś innym saxo czy 205, ale nie wiem czy i jakim. czy mozecie mi
    > pomóc? Wolałbym przed zejściem w czeluście kanału wiedzieć z czym mi sie
    > przyjdzie zmierzyć.

    pierwsze słysze, ale może krótko żyje
    dany model auta ma raczej ustandaryzowane zawieszenie do wiekszości
    silników.
    moze być delikatna rozbierzność miedzy benzyniakami a dieslami z racji
    róznicy mas obu konstrukcji.
    pozatym sprawdź na allegro, czy część której szukasz nie jest jednego typu
    dla jakieś grupy silników.

    Jacek