eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Sat, 13 Feb 2016 00:51:35 +0000

    JaNus pisze:
    [..]
    > Jakoś nie widzę, aby ktoś podał metodę, którą mi się powiodło:
    > pen nie był czytelny w jednym kompie (była mu przypisana litera, ale był
    > "pusty"), a inny widział zawartość bez problemów. Ta pierwsza maszyna ma
    > w ogóle problemy z USB, od czasu do czasu natykam się na to, że czegoś
    > przez ten bus - nie widzi. Czy to może być wina zdegenerowanego sprzętu,
    > czy Win-7? Miał ktoś z was takie objawy?

    Gniazdo przednie na kabelku czy na płycie, USB jest dość wrażliwe na
    różnicę długości linii sygnałowych, bodajże 100milsów jest dopuszczalne,
    jeśli różnica jest za duża to albo zrzuci do USB 1.1 albo wieki łączy i
    rezygnuje. Dokładnie tak mam w swoim kompie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html