  • Data: 2024-10-15 20:40:34
    Temat: Re: pedał gazu bez linki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Oct 2024 20:02:23 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 15.10.2024 o 19:52, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Bo jesteś pizda nie taternik :)

    > Pisałem, że odpowiedzi już podałem. Nachuj pytasz jeszcze raz?

    Podałeś zbiorczo, ze spadło do 5/100, a mnie ciekawi, czy to
    rzeczywista oszczędnośc silnika, czy ograniczenie prędkości i
    przyspieszeń,

    > Inna sprawa, pochuj jechać 60km/h na 3 biegu, skoro można na 5 i teraz

    a) silnik lepiej pracuje na średnich obrotach,
    b) prawdopodobnie mniej się niszczy,
    c) a jesli to naprawde oszczędza np tylko 0.5 l, to może nie warto

    > się SKUP, bardzo się SKUP...UWAGA:
    > BEZ DOTYKANIA NOGĄ PEDAŁU GAZU. Sądzisz, że wyższe obroty silnika i
    > otwarcie przepustnicy powoduje mniejsze spalanie?
    >
    > Pisałem wcześniej że nie dotykam pedału. Mniej się NIE DA podawać paliwa
    > do silnika.

    Żeby utrzymac nawet te jałowe obroty na 5 biegu, to komputer musi
    uchylic przepustnicę.

    Choć zaraz ... możesz miec linkę. :-)

    Ale wtedy musi uchylic przepustnicę wolnych obrotów, tzw "silnik
    krokowy".

    J.