    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Date: Thu, 6 Jan 2011 14:46:43 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Powinien jechać z taką prędkością, która umożliwiłaby mu zauważenie bryły
    > na tyle wcześnie, aby zatrzymać samochód w bezpiecznej odległości lub
    > ominąć tę

    mam prawo jazdy od sierpnia 2000r. przejechalem przez ten czas ok 240kkm.
    Pierwszy raz znalazlem bryle lodu na srodku drogi. Zdarzalo mi sie omijac
    zagubiony ladunek, pudla, szmaty, zabite zwierzeta. ale nigdy bryla lodu(a
    dzisiajj sprawdzilem ze to lod z ziemia - ofotkowalem swiezo) o wysokosci
    jak na zlosc o jakies 3 a moze 4 cm za wysoka w najwyzszym punkcie). Nigdy
    bym sie nie spodziewal takiej przeszkody a to oznacza ze nie szukam czegos
    na malo uczeszczanej drodze na ktorej znow ja czesto bywam. Szukam tego co
    tam moze byc czyli piesi, pijacy, zwierzeta i samochody.
    koniec kropka