-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!tudelft.nl!txtfeed1.tudel
ft.nl!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ig3vtk$jha$1@node1.news.atman.pl>
<3...@k...googlegroups.com>
<4d25b584$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@u...googlegroups.com>
In-Reply-To: <a...@u...googlegroups.com>
Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
Date: Thu, 6 Jan 2011 14:45:52 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110106-0, 2011-01-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 44
Message-ID: <4d25c790$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.109.254
X-Trace: 1294321552 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2508 83.25.109.254:50155
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340215
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:a7aebbeb-d660-40a2-a888-a9fe46042e29@u3g2000vbj
.googlegroups.com...
On 6 Sty, 13:28, to <t...@a...xyz> wrote:
> begin ptoki
>
> > A to ze tutaj sie rozpatruje jak najbezpieczniej odstawic numer z
> > oszustwem/wyludzeniem mnie niezmiernie smuci. Z takim podejsciem
> > pozostaniemy republika bananowa gdzie kazdy bedzie tylko czekal na
> > okazje do oszustwa...
>
> Ale gdzie tu masz oszustwo czy wyłudzenie? Stan drogi z pewnością nie był
> taki, jak powinien być.
Ladnie. Tylko jesli nikt zarzadcy drog o tym nie doniosl to on nie
mial szans nic z tym zrobic. Wiec trudno go obwiniac.
> Tyle, ze właściwym adresatem roszczeń nie jest
> raczej zarządca drogi tylko ten, który tą bryłę zgubił.
>
To racja tyle ze w tym przypadku tego ktosia nie ma.
> Skoro Michał jadąc 10 km/h ponad limit nawet tej bryły nie zauważył, to
> zapewne jadąc zgodnie z limitem w najlepszym razie zacząłby hamować co by
> nic nie zmieniło...
>
Ech. To bylo 10 ponad limit. A niewiadomo ile (pewnie wiecej) ponad
warunki.
I w tym przypadku mamy do czynienia z ksiazkowa sytuacja przekroczenia
predkosci ponad taka na jaka pozwalaja warunki drogowe.
>Jak to bylo?
>"jedziesz tak szybko zeby sie zatrzymac w polowie widocznosci"
>Bardziej agresywna wersja:
>"jedziesz tak szybko zeby zatrzymac sie na odcinku na jakim widzisz
>droge"
Ale on widział drogę.
Nie widział tylko obcego elementu który się na niej znalazł.
A to nie to samo.
Nie ma w polskim prawie obowiązku jazdy z prędkością przewidującą
zatrzymanie się przed praktycznie niewidoczną przeszkodą na drodze - już JF
podawał wyrok sądu w sprawie śpiącego pijaka, więc upór twardogłowych, że
jednak jest inaczej jest całkowicie zbędny.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.11 14:46 Michał Gut
- 06.01.11 14:47 Cavallino
- 06.01.11 14:49 Michał Gut
- 06.01.11 14:51 Michał Gut
- 06.01.11 14:51 ptoki
- 06.01.11 14:52 Michał Gut
- 06.01.11 14:56 jerzu
- 06.01.11 14:59 Michał Gut
- 06.01.11 15:08 to
- 06.01.11 15:15 aro333
- 06.01.11 15:26 Michał Gut
- 06.01.11 15:28 Michał Gut
- 06.01.11 16:00 Michał Gut
- 06.01.11 16:36 megrims
- 06.01.11 16:33 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=