  • Data: 2015-09-16 23:13:13
    Temat: Re: pecet na powietrzu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-16 o 23:05, ToMasz pisze:

    > nie uczą. może kiedyś uczyli, ale tak za 30 lat temu
    No jak nie, jak tak:
    gimnazjum - termodynamika - 10 godzin zajęć - jeden z punktów "zmiana
    stanu skupienia pod wpływem temperatury".
    Liceum już nie sprawdzałem ;-)

    > Zapewnie mu dowolne wymagane warunki pracy. ale wątpię żeby grzałka była
    > potrzebna, jak on będzie "łykał" 100W non stop. mogę najwyżej ocieplić
    > obudowę.
    Dużo prościej będzie, niż kombinować z olejem raz do roku otworzyć pudło
    i przy pomocy pędzla i odkurzacza zrobić porządki.
    W pracy w (prawie) nieogrzewanej hali mieliśmy peceta, który zarastał
    kurzem, ale się nie poddawał, nawet przy - 10 stopni
    Jacek