  • Data: 2019-09-30 10:16:14
    Temat: Re: pcb
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-26 o 21:30, JaNus pisze:

    > To, co tak wbijasz w glebę, to nie ja, tylko Wheeler. Oczywiście mogłem
    > to i owo przekręcić. Natomiast ty, prócz epitetów, nie podałeś *żadnych*
    > argumentów, czy wskazania, co się "nie klei".
    >
    > Czyli standardowe pitolenie.

    Chodziło mi o teorię strunową.
    Ona ma wiele zastosowań w różnych działach fizyki, matematyki.
    Pomimo tego, że nie jest potwierdzona, jest przydatna.
    Jest obecnie nadal najlepszym kandydatem do połączenia grawitacji i teorii
    kwantowej.
    Ogólnie jest przydatnym frameworkiem.
    Owszem, ma wiele problemów, ale nie można powiedzieć , że to jakiś bezsensowne
    widzimisię szalonych naukowców, do niczego nieprzydatne.