-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 08 Jul 2011 19:24:00 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pasy ruchu wyznaczone a nie wyznaczone...
References: <iv6fd9$gpj$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <iv6fd9$gpj$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <4e173d30$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.108.1
X-Trace: 1310145840 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2443 83.23.108.1:2176
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383231
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-08 10:36, komar pisze:
> Witam,
> jest sobie droga jednokierunkowa na której wyznaczone są dwa pasy ruchu.
> Jeden z tych dwóch pasów (prawy) jest na tyle szeroki, że często tworzą
> się z niego dwa pasy (czyli po jezdni jadą trzy rzędy samochodów a
> wyznaczone są tylko 2 pasy). Czy w takim wypadku można traktować prawy
> pas jako podzielony na dwa pasy ruchu ze wszystkimi konsekwencjami tego
> (zakaz wyprzedzania z prawej, konieczność sygnalizacji zmiany pasa ruchu
> itd.) czyli, że jezdnia ma formalnie 3 pasy ruchu?
Czytając literalnie nasz bublowaty PoRD istotnie pasem jest _każdy_
podłużny pas jezdni na którym mieści się rząd pojazdów wielośladowych -
wyznaczony lub nie.
Więc taki szarszy pas należy podzielić na dwa.
W niektórych sytuacjach jest to nawet rozsądne, ale jakby nie patrzeć w
obrębie jednego pasa autostrady (3.75m szerokości) również można
zmieścić dwa pasy na których zmieszczą się mniejsze osobówki.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=