  • Data: 2009-03-27 16:22:10
    Temat: Re: pasy nerkowe
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eskimos wydusił z siebie te słowy:

    > Bo się mniej grzeje i lepiej odsiarcza, co wpływa na jego pojemność i
    > trwałość.

    a nie jest to jednak tak, ze ważne, zeby nie łądować aku dużym (stosunkowo
    dużym prądem do pojemności aku) a nie, zeby łądowac go minimalnym prądem?
    Ja rozumiem, ze jak ktoś przegina z za duzym prądem to jest źle .. ale
    wytłumacz mi jaka jest różnica w ładowaniu akumulatora o pojemności 50Ah
    prądem <4-5A a ładowaniem prądem rzędu 0,5A
    Nie ma sensu przeginać bo nie widać różnicy, a jak nie widać różnicy to po
    co tyle czekać ;)

    ps. kto powie jakie są prody w starym akumulatorze te co go rozłądowują
    samoczynnie - jak one sie nazywają .. prąd upływu - tak?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI