  • 11. Data: 2011-07-06 22:25:45
    Temat: Re: passat, przyczepa i sprzęgło
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:iuvuv6$vgg$1@news.onet.pl...
    > Pacjent PASSAT 2.0 TDi 3 letni, 60000km
    (...)

    od 3 lat ciągam 900kg słabiutką 1.3 felicią, na liczniku 115tys.km i
    sprzęgło ma się doskonale, aczkolwiek w góry się raczej tym zestawem nie
    zapuszczam (raz byłem w okolicach Kłodzka, to w Bardzie na 2-jce się
    wtoczyłem bez większych kłopotów), inna sprawa to tak jak piszą koledzy -
    popatrz jak jadą w ciężarowych, w korku odpowiedni odstęp i powoli cały
    czas, bez męczenia na półsprzęgle...

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 12. Data: 2011-07-06 23:14:08
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

> [...]
    > wtoczyłem bez większych kłopotów), inna sprawa to tak jak piszą koledzy -
    > popatrz jak jadą w ciężarowych, w korku odpowiedni odstęp i powoli cały

    Akurat kierowca jest z zawodu kierowcą i przejechał milony km w zestawach
    koń+naczepa.

    Problem wybitnie tkwi w aucie...
    Na pół sprzęgle tylko się rusza - zresztą spróbuj z zestawem 5osób + bagaż +
    1,5t na haku ruszyć bez w dodatku przejazd przez Altpy...

    Przyczepa jezdziła też w zestawie z Toledo 1,9tdi, Mazdą 6 2.0 benzyna i BMW
    320D i mimo iż zrobiła z tymi autami podobne trasy, ze sprzęgłem nie działo
    się nic....

    --
    -----
    Adam U.

  • 13. Data: 2011-07-07 11:53:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adam U." <W...@i...pl> writes:

    > Pacjent PASSAT 2.0 TDi 3 letni, 60000km
    > Na urlopach ciągnie 6m przyczepe... coś koło 1500kg

    To jest w ogóle w zasięgu tego auta? Jaki ciężar max przyczepy i na
    jakich pochyłościach producent dopuszcza?

    MJ

  • 14. Data: 2011-07-07 12:14:51
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-07 11:53, Michal Jankowski wrote:

    > To jest w ogóle w zasięgu tego auta? Jaki ciężar max przyczepy i na
    > jakich pochyłościach producent dopuszcza?

    U mnie w 2.1TD 110KM DMC przyczepy to właśnie 1500kg, więc sądzę że nie
    powinno być problemu i w/w mocniejszym autku...

    --
    MM

  • 15. Data: 2011-07-07 14:01:10
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-06 00:52, DoQ pisze:
    > Choć grupa VW nie jest zbyt mocna w temacie sprzęgieł i dwumas ;)

    A czy ktoś inny niż LUK produkuje jeszcze dwumasy? :)
    Zresztą jemu padło chyba sprzęgło a nie sprzęgło z dwumasą.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 16. Data: 2011-07-07 14:21:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 07 Jul 2011 14:01:10 +0200, The_EaGle napisał(a):

    > A czy ktoś inny niż LUK produkuje jeszcze dwumasy? :)

    Valeo.
    Choć nie wiem czy do panzerwagenów. Do francuskich na pierwszy montaż.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-07-07 15:22:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 14:01, The_EaGle pisze:

    > A czy ktoś inny niż LUK produkuje jeszcze dwumasy? :)
    > Zresztą jemu padło chyba sprzęgło a nie sprzęgło z dwumasą.

    Valeo, Sachs.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-07-07 21:05:29
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > To jest w ogóle w zasięgu tego auta? Jaki ciężar max przyczepy i na
    > jakich pochyłościach producent dopuszcza?

    1500 to DMC wbita w dowód... o pochyłościch nic nie wiadomo:)

    Adam U.

  • 19. Data: 2011-07-09 16:20:45
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    w instrukcji czasem pisze :)