  • 1. Data: 2011-07-05 23:16:22
    Temat: passat, przyczepa i sprzęgło
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    Pacjent PASSAT 2.0 TDi 3 letni, 60000km
    Na urlopach ciągnie 6m przyczepe... coś koło 1500kg

    Problem w tym, że drugi raz padło sprzęgło w tym autku i zawsze w podobnych
    okolicznościach : pod górke (góry, serpentyny, autostrady w alpach), długi
    korek i ruszanie co chwile na półsprzęgle....

    Co w tym aucie jest nie tak, bo inne jakoś dają rade? Kierowca ten sam.
    Taka przyjemność daleko od kraju nie jest tania i powoli odechciewa sie tego
    auta....

    --
    -----
    Adam U.

  • 2. Data: 2011-07-06 00:14:01
    Temat: Re: passat, przyczepa i sprzęgło
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-05 23:16, Adam U. pisze:

    > Co w tym aucie jest nie tak, bo inne jakoś dają rade? Kierowca ten sam.
    > Taka przyjemność daleko od kraju nie jest tania i powoli odechciewa sie
    > tego auta....

    Inne tzn. jakie? W mocnym turbo dieslu łatwo jest dobić szybko sprzęgło,
    szczególnie z przyczepą i pod górkę, nieumiejętnie ruszając.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 3. Data: 2011-07-06 00:25:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-05, Adam U. <W...@i...pl> wrote:
> [...]
    > korek i ruszanie co chwile na półsprzęgle....
    >
    > Co w tym aucie jest nie tak, bo inne jakoś dają rade? Kierowca ten sam.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-07-06 00:52:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 23:16, Adam U. pisze:

> [...]
    > podobnych okolicznościach : pod górke (góry, serpentyny, autostrady w
    > alpach), długi korek i ruszanie co chwile na półsprzęgle....

    Kierowca? Czyli za dużo gazu i jazdy na półsprzęgle? :)
    Choć grupa VW nie jest zbyt mocna w temacie sprzęgieł i dwumas ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-07-06 00:55:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co w tym aucie jest nie tak, bo inne jakoś dają rade? Kierowca ten sam.
    > Taka przyjemność daleko od kraju nie jest tania i powoli odechciewa sie

    Jakie inne samochody?
    Czy kierowca pod górę jedzie na półsprzęgle?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2011-07-06 01:18:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adam U. wrote:

> [...]
    > podobnych okolicznościach : pod górke (góry, serpentyny, autostrady w
    > alpach), długi korek i ruszanie co chwile na półsprzęgle....

    Skoro ruszasz co chwile, to zostaw sobie dystans i tocz sie na jedynce.
    Nie zawsze sie da, ale sprobowac warto.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2011-07-06 10:53:24
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > podobnych okolicznościach : pod górke (góry, serpentyny, autostrady w
    > alpach), długi korek i ruszanie co chwile na półsprzęgle....

    mój znajmy, ktory tacha taką przyczepę (1,9t), właśnie z tego powodu
    zmienił samochód z małego (ale z silnikiem 3,0 v6) na Jeepa granda z 5,7...
    znacznie mu się komfort jazdy poprawił..
    pozdr.
    gr

  • 8. Data: 2011-07-06 11:19:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    >
    > Co w tym aucie jest nie tak, bo inne jakoś dają rade? Kierowca ten sam.
    > Taka przyjemność daleko od kraju nie jest tania i powoli odechciewa sie

    problemem jesteś Ty jako kierowca, nie umiejący jeździć z przyczepą...
    inne auta są widocznie bardziej debiloodporne.

  • 9. Data: 2011-07-06 14:12:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2011 11:19, Olo pisze:

    > problemem jesteś Ty jako kierowca, nie umiejący jeździć z przyczepą...
    > inne auta są widocznie bardziej debiloodporne.

    No no. Kolejny mistrz z PMSu - mistrz holowania, następny obok mistrza
    ogarniania fajery i mistrza perswazji. Zamiast rzeczowo wyjaśnić
    zagadnienie (przecież nie każdy musi być orłem), korzysta z epitetów.

  • 10. Data: 2011-07-06 18:35:12
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 14:12, DoQ pisze:

    > No no. Kolejny mistrz z PMSu - mistrz holowania, następny obok mistrza
    > ogarniania fajery i mistrza perswazji. Zamiast rzeczowo wyjaśnić
    > zagadnienie (przecież nie każdy musi być orłem), korzysta z epitetów.

    no no kolejny cwaniaczek z PMSu - mistrz słabej riposty, następny obok
    mistrza ogarniania tekstu i mistrza jego rozumienia. Zamiast rzeczowo
    wyjaśnić zagadnienie (przecież nie każdy musi być takim mistrzem jak
    ty), przypieprza się do wszystkich wokoło.