  • 11. Data: 2010-05-14 21:01:33
    Temat: Re: passat kombi z 2005 - na co zwrócić uwagę.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Tyle, że w 3BG silnik 2.0 TDI ma niewiele wspólnego z silnikami 2.0 TDI
    > montowanymi w 3C. BGW ( bo o tym silniku mówimy ) to po prostu zwykłe 1.9
    > TDI. Nawet większość części jest taka sama ( np. głowica, wałki, itp. )

    A jakie silniki 2.0TDI były montowane w Octavkach II 2005?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-05-14 23:35:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 May 2010 21:01:33 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > A jakie silniki 2.0TDI były montowane w Octavkach II 2005?

    W większości były to 16 ( 140/170 KM ), czyli te same co w 3C - silników
    AZV, czyli 8-zaworowych była baaaardzo niewielka ilość. Prawie taka sama
    co BGW w 3BG.

    "Miłość bliźniego nie byłaby tak utrudniona, gdyby ten bliźni nie był tak
    blisko. Norman Mailer."

  • 13. Data: 2010-05-15 16:35:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > W większości były to 16 ( 140/170 KM ), czyli te same co w 3C - silników
    > AZV, czyli 8-zaworowych była baaaardzo niewielka ilość. Prawie taka sama
    > co BGW w 3BG.

    A po ludzku - to te megaawaryjne?

  • 14. Data: 2010-05-16 00:24:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 15 May 2010 16:35:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > A po ludzku - to te megaawaryjne?

    Taaaaa - "megaawaryjne".

    "W sprawie gehenny zwierząt nie wystarczy bić na alarm, trzeba bić po
    gębie."

  • 15. Data: 2010-05-16 13:53:58
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jeśli samochód jest z Niemiec to weź znajomego i podjedźcie do serwisu z dowodem
    rejestracyjnym aby na podstawie numeru nadwozia sprawdzić jaki miał przebieg
    przy ostatnim przeglądzie w Niemczech. Ze standartowych rzeczy to trzeba
    sprawdzić przednie zawieszenie pod względem luzów, turbinę, wtryskiwacze oraz
    koło dwumasowe. Zorientuj się też kiedy miał robiony rozrząd bo to też troszkę
    kosztuje. Jeśli w/w elementy są ok to i samochód nie nosi śladów wypadkowości to
    jest godny zainteresowania. Co do ceny to rozrzut cenowy jest spory od 30 do 40
    tyś zł wszystko zależy od stanu wyposażenia itp. Wg mnie to rozsądna cena za ten
    rocznik to ok 35 tyś zł.