  • Data: 2010-05-31 18:08:26
    Temat: Re: passat
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hu02is$a3v$1@mx1.internetia.pl...

    > Ja miałem w Zafirze 1.8. Pompę w zbiorniku wymieniałem po 8000, 17000 i
    > 23000km od założenia instalacji. Koszt pompy 300-450zł. Objeździłem z 10
    > gazowników. Kombinowali z filtrami, siateczkami - wszytko na nic. W jednym
    > byli zgodni - ten typ tak ma. Sprzedałem auto końcem 2008r właśnie przez
    > tą instalacje.

    To jakiś kibel tam miałeś, a nie pompę, albo filtr zrobiony z papieru
    toaletowego... Zrobiłem samochodem z taką instalacją c.a. 60 tysięcy km. NIC
    NIGDY się w niej nie zepsuło. Klient, który kupił ode mnie samochód, dzwonił
    do mnie jakoś rok później z drobnym pytaniem i przy okazji zapytałem go o
    instalację - ZERO problemów. To była najlepsza instalacja gazowa, jaką
    miałem kiedykolwiek w samochodzie.

    Jurand.