-
X-Received: by 10.49.49.193 with SMTP id w1mr2251995qen.3.1362650815418; Thu, 07 Mar
2013 02:06:55 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.49.193 with SMTP id w1mr2251995qen.3.1362650815418; Thu, 07 Mar
2013 02:06:55 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!dd2no7947818qab.0!news-out.g
oogle.com!p7ni59qai.0!nntp.google.com!dd2no7947811qab.0!postnews.google.com!gle
groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 7 Mar 2013 02:06:55 -0800 (PST)
In-Reply-To: <kh89ag$liv$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.235.228;
posting-account=7FPPVwkAAAA_zeYs1Clu-ha6RuJ7dNTU
NNTP-Posting-Host: 89.70.235.228
References: <kh89ag$liv$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: pasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad
From: Frank <x...@i...pl>
Injection-Date: Thu, 07 Mar 2013 10:06:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485339
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 6 marca 2013 21:35:27 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
> w jakich silnikach zdarzaja sie takie przygody ze zerwany pasek
>
> alternatora (lub klimy czy wspomagania) wkreca sie w rozrzad i powoduje
>
> zerwanie tegoz ?
>
>
>
> czy taka sytuacja jest prawdopodobna w silniku w ktorym do napedu
>
> stosuje sie zwykle paski klinowe ?
Mój brat miał taką przygodę w clio gdzie jest pasek wielorowkowy 5PK a obudowa
rozrządu plastikowa. Mianowicie jadąc przy prędkości ok. 120km/h nagle auto zaczęło
zwalniać, coś szarpnęło i już nie dało się odpalić silnika.
Okazało się, że z paska alternatora oddzieliły się włókna i wkręciły między napęd
rozrządu, a ponieważ pasek rozrządu był nowy to się nie zerwał tylko spowodował
przeskoczenie o kilka ząbków rozrządu. Efekt - 7 zaworów powyginanych i zerwany
bezpiecznik (klin) na kole zębatym wałka rozrządu.Tak więc radzę nie kombinować i
wymieniać zawczasu pasek napędu osprzętu.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 12:43 Iglo
- 08.03.13 00:11 kor_nick
- 08.03.13 08:50 Marcin Kiciński
- 09.03.13 19:34 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A