  • Data: 2011-08-17 15:55:57
    Temat: Re: pas do wlaczania sie do ruchu
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/08/2011 14:39, huri_khan wrote:

    > Czyli 70 km/h to jest problem a 80 km/h już nie ?
    >
    > Ewentualnie podaj swoje propozycje.

    Nie napisalem ze 80km/h to juz nie jest problem.
    Jezdza i po 80, zdarzaja sie tez tacy (czesciej takie) co jezdza i po 50
    Moje propozycje sa takie zeby na tej drodze sie zrownac z pojazdami
    znajdujacymi sie juz na autostradzie, w celu latwiejszego wlaczenia sie
    do ruchu. Tak, aby zrobic to lagodnie, zeby nikt nie musial zwalniac
    przez nas, albo sie zatrzymywac (wlaczajac nas samych). Uwierzysz albo
    nie, ale NIKT sie nie porusza ta autostrada z predkoscia 70, ani nawet
    80 km/h.