  • Data: 2012-03-21 20:14:58
    Temat: Re: partycjonowanie SSD - jakieś specjalne wymogi?
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Mar 2012 19:57:30 +0100
    doszła do mnie wiadomość <jkd8b3$99d$1@inews.gazeta.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >"Tomasz Jasiński" k...@4...com

    >Jakkolwiek bym nie przesuwał -- dupny program (AS SSD Benchmark) raportuje: źle.
    >Ile on ma pokazać? Pokazuje na pewno w KB. Tak wychodzi z przesuwania -- jeśli
    >przesunę partycję o 2 sektory w górę, AS pokaże o 1 KB więcej.
    >

    >Ile on ma wg Ciebie pokazać, aby było OK?

    Nie wiem co to za dysk, jeśli talerzowy z sektorem fizycznym 4KiB, to
    numer LBA początku partycji ma być podzielny przez 8, czyli np. 64, w
    wypadku SSD można sobie dociągnąć do lba podzielnego przez 2048 lub
    4096, oczywiście dla każdej partycji na dysku.
    --
    Penne Rigate will spontaneously insert itself into Rigatoni
    (order pasta) under liquid to gas transition conditions