  • 51. Data: 2010-06-14 15:12:53
    Temat: Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-14 11:06, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > bywa że czasem się zatyka i woda leci do wnętrza - ale wówczas dywanik
    > (zwykle po stronie kierowcy będzie mokry) a pod dywanem powódź,

    U mnie w Astrze G było po stronie pasażera przy tunelu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 52. Data: 2010-06-14 15:25:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-14 15:06, Szymon Łuczak pisze:

    > ech..... to nie to.........

    A filtr obiegu zamkniętego? Masz coś takiego?

  • 53. Data: 2010-06-14 15:27:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-14 11:23, bratPit[pr] pisze:

    > widzę że wcześniej nie miałeś tego problemu, ja obstawiam że wysiadł ten
    > silniczek sterujący klapką obiegu wew. na pozycji która zamknęła
    > powietrze z zewnątrz, druga rzecz to ten odpływ skroplin ale to mniej
    > prawdopodobne,

    Na pewno żadna klapka nie jest powodem skraplania się powietrza w
    kanałach dolotowych.

  • 54. Data: 2010-06-14 15:31:57
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > U mnie w Astrze G było po stronie pasażera przy tunelu :)

    ano, bo Ty masz fory w GM-ie i robią dla Ciebie specjalne wersje ;p

    brat

  • 55. Data: 2010-06-14 15:34:31
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Na pewno żadna klapka nie jest powodem skraplania się powietrza w kanałach
    > dolotowych.

    a gdzie tak napisałem?

    brat

  • 56. Data: 2010-06-14 15:37:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-14 15:34, bratPit[pr] pisze:

    > a gdzie tak napisałem?

    Zostawiłem Twój cytat, jakbyś nie zauważył. Gdyby nie działało
    prawidłowo zamknięcie obiegu, to by non top jeździł z zaparowanymi
    szybami, a nie tylko po wyłączeniu klimy.

  • 57. Data: 2010-06-14 15:40:34
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Filip KK pisze:

    > A filtr obiegu zamkniętego? Masz coś takiego?

    tzn kabionwy ? jest i do tego nowy.

  • 58. Data: 2010-06-14 15:43:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Zostawiłem Twój cytat, jakbyś nie zauważył. Gdyby nie działało prawidłowo
    > zamknięcie obiegu, to by non top jeździł z zaparowanymi szybami, a nie
    > tylko po wyłączeniu klimy.

    piszesz o Astrze G czy ogólnie?
    bo ja piszę o Astrze G i przy takiej pogodzie jak obecnie i zepsutym obiegu
    wew. nie będą parować szyby cały czas,

    brat

  • 59. Data: 2010-06-14 16:52:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > nie spotkalem sie z tym jeszcze, w jakim samochodzie u Ciebie wieje? to
    > jakas mala skorupka?

    W każdym.
    Autobusu czy samolotu nie wyłączając.
    Pewnie dlatego, że ja sam nie jestem małą skorupką. ;-)

  • 60. Data: 2010-06-14 16:59:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 14 cze 2010 o 16:52 GMT, Cavallino napisał(a):

    > W każdym.
    > Autobusu czy samolotu nie wyłączając.
    > Pewnie dlatego, że ja sam nie jestem małą skorupką. ;-)

    Najmniejszy samochod jaki potrafie przedstawic, to A3, srodkowe nawiewy
    skierowane do gory i do srodka, czyli tworza jeden strumien powietrza idacy
    pod sufitem do tylu auta, nie ma mozliwosci aby dmuchalo po rekach, chyba
    ze trzymasz rece za glowa, i wystawiasz lokcie na boki, wtedy ok, zgodze
    sie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi