  • Data: 2010-06-15 09:49:49
    Temat: Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hv7ai3$hqe$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-06-14 23:12, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Zrobiłem malutki przegląd zdjęć i rzeczywiście - w Cee'd nie najlepiej
    > jest to zaprojektowane moim zdaniem:
    > http://images.paultan.org/images2/kia-ceed-hybrid.jp
    > nawiewy są nisko i blisko kierownicy. Trzeba by je naprawdę mocno pionowo
    > skierować, żeby omijały ręce.

    Nie da się, zapewniam.

    > Dla przykłady nawiewy w 2 autach, które dobrze znam i w których można je
    > tak ustawić, ze nie wieją bezpośrednio ani w ręce ani w głowę ani w tułów,
    > czy jakakolwiek inną cześć ciała :)

    Nic niżej nie są.
    Co najwyżej dadzą się bardziej w górę kierować.
    Ale zapewniam Cię, że mnie i tak by przeszkadzało wianie, jestem wyczulony
    na takie sprawy.
    Nawet wiatraków stacjonarnych nie toleruję.
    Ponoć w VW W12 Piech kazał zrobić bezprzeciągową klimę, to by chyba było
    jedyne auto w którym by mi środkowe nawiewy nie przeszkadzały.