  • Data: 2010-06-15 09:36:42
    Temat: Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-14 23:12, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No chyba że Twoje nawiewy wytwarzają strumień powietrza o szerokości 10
    > cm ( w odl. 0,5 m od nawiewu).
    > Moje wytwarzają zdecydowanie szerszy, mimo że są pionowe, a nie poziome
    > jak to zazwyczaj ma miejsce w samochodach.

    Zrobiłem malutki przegląd zdjęć i rzeczywiście - w Cee'd nie najlepiej
    jest to zaprojektowane moim zdaniem:
    http://images.paultan.org/images2/kia-ceed-hybrid.jp
    nawiewy są nisko i blisko kierownicy. Trzeba by je naprawdę mocno
    pionowo skierować, żeby omijały ręce.
    Dla przykłady nawiewy w 2 autach, które dobrze znam i w których można je
    tak ustawić, ze nie wieją bezpośrednio ani w ręce ani w głowę ani w
    tułów, czy jakakolwiek inną cześć ciała :)
    http://autoshatterkepek.hu/images/stories/autok/OPEL
    /astra/astra_g_dashboard.jpg
    http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?
    id=3727&test=36
    środowe mam otwarte skierowane maksymalnie do góry lewy z nich troszkę w
    prawo, a prawy troszkę w lewo.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l