  • 1. Data: 2010-11-07 12:04:44
    Temat: parkowanie w Warszawie
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam

    Wybierma sie do Warszawy w dniach 11 - 14 listopad. Jakich utrudnien
    moge sie spodziewac z dojazdem do Solec z tytulu defilad, czy imprez z
    okazji dnia 11/11

    Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez obierane
    sa oplaty (11, 13, 14) ?

    Ile kosztuje zostawienie samochodu na 24h na platnym parkingu (12/11)

    dzieki

  • 2. Data: 2010-11-07 13:08:28
    Temat: Re: parkowanie w Warszawie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 12:04, lukasz pisze:
    > Witam
    >
    > Wybierma sie do Warszawy w dniach 11 - 14 listopad. Jakich utrudnien
    > moge sie spodziewac z dojazdem do Solec z tytulu defilad, czy imprez z
    > okazji dnia 11/11
    Wszelakich. Ciężko powiedzieć, co akurat wymyślą. Na 31 października
    zamknięta była Tamka, ot stanął patrol i blokował wjazd np. od Ludnej. 1
    listopada z kolei dało się przejechać. Jeśli nie znasz dobrze okolicy,
    to weź dobrą mapę albo nawigację żeby w razie czego wiedzieć jak
    objechać zablokowany kawałek.

    > Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez obierane
    > sa oplaty (11, 13, 14) ?
    Nie.

    > Ile kosztuje zostawienie samochodu na 24h na platnym parkingu (12/11)
    Różnie, zależy od konkretnego parkingu, poguglaj sobie. Miejsce do
    parkowania gdzieś znajdziesz, więc nie musisz od razu z płatnego korzystać.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2010-11-07 17:17:31
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    MZ pisze:
> [...]
    > listopada z kolei dało się przejechać. Jeśli nie znasz dobrze okolicy,
    > to weź dobrą mapę albo nawigację żeby w razie czego wiedzieć jak

    Bede jechal na nawigacji, wiec jakos powinno sie udac :)
    planowany wjazd od poludnia (8) alejami jerozolimskimy, pozniej wawelska
    i armii ludowej do samej dzielnicy Solec

    > Różnie, zależy od konkretnego parkingu, poguglaj sobie. Miejsce do
    > parkowania gdzieś znajdziesz, więc nie musisz od razu z płatnego korzystać.

    dobrze rozumiem, ze w strefie platnej -
    http://www.zdm.waw.pl/typo3temp/pics/0dd1992578.gif
    - mozna znalezvc bezplatne miejsca postojowe ?
    Jak tak to jak to wyglada w okolicach Zagórnej

    dzieki

  • 4. Data: 2010-11-07 18:08:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    lukasz <a...@n...spam.o2.pl> writes:

    > Wybierma sie do Warszawy w dniach 11 - 14 listopad. Jakich utrudnien
    > moge sie spodziewac z dojazdem do Solec z tytulu defilad, czy imprez z
    > okazji dnia 11/11

    Gdzie dokładnie na Solec? Trasą Łazienkowską i Wisłostradą raczej
    przejedziesz bez problemu.

    > Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez
    > obierane sa oplaty (11, 13, 14) ?

    Parkowanie w strefie jest bezplatne w weekendy i swieta, a takze 12
    listopada (oraz Wigilie, Sylwestra itd).

    MJ

  • 5. Data: 2010-11-07 18:49:02
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Gdzie dokładnie na Solec? Trasą Łazienkowską i Wisłostradą raczej
    > przejedziesz bez problemu.

    na Zagorna, wlasnie myslalem o lazienkowskiej, thx

    > Parkowanie w strefie jest bezplatne w weekendy i swieta, a takze 12
    > listopada (oraz Wigilie, Sylwestra itd).

    generalnie mam spodziewac sie jakis problemow z znalezieniem parkingu w
    okolicy zagornej ?

    pzdrw

  • 6. Data: 2010-11-07 19:24:35
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > okolicy zagornej ?

    nie w świeto

    jk

  • 7. Data: 2010-11-07 19:52:45
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-07 12:04, lukasz pisze:

    > Czy za parkowanie w strefie platnej w weekendy i swieta rowniez obierane
    > sa oplaty (11, 13, 14) ?

    Nie.

    > Ile kosztuje zostawienie samochodu na 24h na platnym parkingu (12/11)

    Zależy od parkingu.

  • 8. Data: 2010-11-07 19:57:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    lukasz <a...@n...spam.o2.pl> writes:

    > generalnie mam spodziewac sie jakis problemow z znalezieniem parkingu
    > w okolicy zagornej ?

    Rewalacja to nie jest, ale w okresie swiatecznym powinno sie udac.
    Klik, sprawdzam czy nie ma w tym czasie meczu na Legii, nie ma (Legia
    gra w Krakowie), no to spoko.

    MJ

  • 9. Data: 2010-11-07 22:20:22
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-07 17:17, lukasz pisze:

    > dobrze rozumiem, ze w strefie platnej -
    > http://www.zdm.waw.pl/typo3temp/pics/0dd1992578.gif
    > - mozna znalezvc bezplatne miejsca postojowe ?
    > Jak tak to jak to wyglada w okolicach Zagórnej

    Raczej nie. Chyba że na krzywy ryj na jakimś podwórku.

    Shrek.

  • 10. Data: 2010-11-08 10:01:33
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> wrote in message

    > Bede jechal na nawigacji, wiec jakos powinno sie udac :)
    > planowany wjazd od poludnia (8) alejami jerozolimskimy, pozniej wawelska i
    > armii ludowej do samej dzielnicy Solec

    Nie ma takiej dzielnicy :-P
    Ale ta trasa ktora podales powinna byc przejezdna bez problemow.

    > dobrze rozumiem, ze w strefie platnej -
    > http://www.zdm.waw.pl/typo3temp/pics/0dd1992578.gif
    > - mozna znalezvc bezplatne miejsca postojowe ?

    Wylacznie na prywatnym terenie.

    --
    Axel