  • 21. Data: 2013-11-04 15:59:27
    Temat: Re: parkowanie na chodniku
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 15:12, Adam Wysocki pisze:

    > - mokra kromka chleba na masce

    o?! Jaki to da efekt?

  • 22. Data: 2013-11-04 16:01:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > k...@g...com wrote:

    [...]

    > - mokra kromka chleba na masce

    Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2013-11-04 17:13:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > albo ja mu mordę skuję... na dwoje babka wróżyła

    Trzeba było od razu mówić, że o to chodzi

  • 24. Data: 2013-11-04 17:46:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Widzę, ze masz wprawę w karmieniu drobiu...

    z tą kromką to o gołębie chodzi? :D Czemu mokra?

  • 25. Data: 2013-11-04 18:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kiedyś ktoś mi poobijał drzwiami karoserię. Niemniej samochód stał
    > zaparkowany prawidłowo więc to tylko jakiś idiota/fajtłapa był.

    > Myślę, że można tak nazwać i ciebie.

    Źle myślisz i to od samego początku.
    Ja zamachów na czyjąś własność nie planuję.
    Gdyby było inaczej, to miałbyś rację, ale nie jest.
    To nas różni.

  • 26. Data: 2013-11-04 18:25:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 18:03, Cavallino pisze:

    > Źle myślisz i to od samego początku.

    Ty pieprzysz głupoty, ja tobie wtóruję, oboje się wypieramy - ot
    usenetowa rzeczywistość.

  • 27. Data: 2013-11-04 18:36:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    > z tą kromką to o gołębie chodzi? :D Czemu mokra?

    Żeby nie zjechała z maski.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-11-04 18:36:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ty pieprzysz głupoty,

    Cytat poproszę.....

  • 29. Data: 2013-11-04 18:37:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    > Ty pieprzysz głupoty, ja tobie wtóruję, oboje się wypieramy - ot
    > usenetowa rzeczywistość.

    Oboje? Chodzi o instrumenty? A może jesteś samicą?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2013-11-04 19:27:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 2 Nov 2013 19:31:31 +0100, vvvvvv napisał(a):

    > parking jest, tylko trzeba isc kilkadziesiat metrow.
    > tak myslalem ze moze mu zapchac wydech jakas szmata.

    A myślałeś żeby mu najpierw o tym powiedzieć? :)
    Większość kierowców robi takie rzeczy z bezmyślności.

    A jak się boisz w cztery oczy, albo kierowcy nigdy nie ma, no to zostaje
    policja albo jakaś straż gminna - oni pewnie będą śmielsi.

    Jak Ty mu będziesz psuł samochód, to może on w ramach rewanżu popsuje Ci
    ten wózek co go pchasz itd... Tu już nie będzie miało znaczenia kto ma
    racje :)