  • 1. Data: 2013-10-18 16:43:26
    Temat: parkomat
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    może mi Ktoś powiedzieć jak korzysta się z parkomatów? postawili mi tu jeden
    i ponoć mam płacić

  • 2. Data: 2013-10-18 18:09:21
    Temat: Re: parkomat
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > może mi Ktoś powiedzieć jak korzysta się z parkomatów? postawili mi tu
    > jeden i ponoć mam płacić
    Podchodzisz, poprawiasz dresa i z główki mu....

  • 3. Data: 2013-10-19 02:11:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.10.2013 16:43, inny punkt siedzenia... pisze:
    > może mi Ktoś powiedzieć jak korzysta się z parkomatów? postawili mi tu
    > jeden i ponoć mam płacić

    Już tłumaczę. Parkujesz auto, zerkasz na parkomat i odchodzisz. Kiedy
    wrócisz za wycieraczką będzie reklama parkomatu, wyrzuć ją do kosza.

    Dla tych którzy nie zatrybili, brak opłaty za parkowanie to nie
    wykroczenie, a wkładanie czegoś za wycieraczkę to nie doręczenie. Jak
    później będą coś pierdolić i pokazywać zdjęcie tonalezy się zapytać, co
    na tym zdjęciu masz rozporznać, wycieraczkę, keirowcnicę, czy lusterko.
    A jak chcą od kogoś na drodze cywilnej wydusic opłatę to niech ustalą
    najpierw kto to auto tam postawił.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-10-19 06:32:34
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To kara administracyjna. Więc to problem właściciela kto prowadził. To co proponujesz
    powoduje szybką wizytę poborcy skarbowego.

  • 5. Data: 2013-10-19 12:04:50
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 02:11:21 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >
    > na tym zdjęciu masz rozporznać, wycieraczkę, keirowcnicę, czy lusterko.
    >
    > A jak chcą od kogoś na drodze cywilnej wydusic opłatę to niech ustalą

    Na początek trzeba poprosić o legalizację parkomatu i aparatu fotograficznego.
    Później o legalizację źródeł zasilania obydwu. Jeśli na zdjęciu widać dwa samochody
    to niech spierdalają.

  • 6. Data: 2013-10-19 15:11:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.10.2013 06:32, Konfabulator pisze:
    > To kara administracyjna. Więc to problem właściciela kto prowadził.

    No popatrz, a ze mnie złotówki ściągnąć nie mogą, mimo że znają numery
    kont. Widać mam lepszych prawników.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-10-19 18:45:14
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    to Nikt nie wie jak tego używać?

  • 8. Data: 2013-10-19 19:00:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-19 18:45, inny punkt siedzenia... pisze:
    > to Nikt nie wie jak tego używać?

    Musisz szukać na innej grupie. Może na programowaniu? Ktoś musiał do
    tego program pisać.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-10-19 19:55:00
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Musisz szukać na innej grupie. Może na programowaniu? Ktoś musiał do tego
    > program pisać.

    chyba wiadomo, tusko-teleinformatycy... ulubieńcy systemu... aż strach
    pomyśleć jaki algorytm wydedukowali (albo wydukali)...

  • 10. Data: 2013-10-19 21:23:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Oct 2013 19:55:00 +0200 osobnik zwany inny punkt
    siedzenia... napisał:

    > chyba wiadomo, tusko-teleinformatycy... ulubieńcy systemu... aż strach
    > pomyśleć jaki algorytm wydedukowali (albo wydukali)...

    to trzeba było od razu mówić żeś pisior. Tuskowi informatycy zrobili tak,
    że wtedy nie działa, zeby straż Miejska mogła zarobić.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?