  • 11. Data: 2021-07-01 10:48:25
    Temat: Re: parking przy Oszą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 19:03:29 +0200, PiteR wrote:

    > Dziś gadałem z taksówkarzem jadąć taryfą i oświecił mnie że po prostu
    > moze trzeba sie wylogować przed odjazdem. Choć ja tam żadnego menu nie
    > widziałem a instrukcja jest dla młodzieńców z sokolim wzrokiem.

    Moze trzeba wykupic dodatkowe parkowanie, np za 10 gr :-)

    > Bardzo chciałbym poznać team który to rozwiązanie wdrożył.
    > Przemki i Łukasze 1990+?

    Czemu? Sprawa jest przeciez w miare naturalna:
    -jest klopot z miejscem,
    -ale chcemy dac klientom "darmowe 2 godziny",
    -mozna jak we wrocku drukowac bilet ... ale to koszt, lepiej nie
    drukowac. I bieganina dla klienta.

    -wiec zrobili jak zrobili - prawie dobrze.
    -a przy okazji odstraszy takich, co beda przez caly dzien parkowac
    i przybiegac co 2h przedluzac.

    -mozna by zrobic szlabany, bilety, itp - ale to dodatkowe koszty.
    A tu przeciez chodzi tylko o takie "miekkie" odstraszenie.

    I tylko Tobie jednemu przeszkadza :-P

    J.

  • 12. Data: 2021-07-01 22:44:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1irz7gx6f19xd$.1w9tfnhcjcddk$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > I tylko Tobie jednemu przeszkadza :-P

    Wszystkim pasi tylko tobie nie pasi ;)

    Wyobraźcie sobie, że te parkomaty wygryzły stare parkomaty
    w centrum (choć to miasto nie ma centrum)

    ja już chcę do Anglii

    --
    Piter

    słowa których się boi najwiekszy nawet twardziel
    "to nagrzewnica"

  • 13. Data: 2021-07-06 09:10:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Jul 2021 22:44:02 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Wszystkim pasi tylko tobie nie pasi ;)
    >
    > Wyobraźcie sobie, że te parkomaty wygryzły stare parkomaty
    > w centrum (choć to miasto nie ma centrum)

    A co - w Anglii jakos lepiej?

    My jeszcze nie placimy za wjazd do centrum :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-07-06 15:33:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wszystkim pasi tylko tobie nie pasi ;)
    >
    > Wyobraźcie sobie, że te parkomaty wygryzły stare parkomaty
    > w centrum (choć to miasto nie ma centrum)

    spoko spoko - miasto nie chce dawac "godziny za darmo", to nie martw
    sie - nie zapomni o takiej funkcji jak "zakonczenie parkowania".
    Albo obywatele szybko przypomna.

    Ale ale
    -we wroclawiu bylo kiedys "pierwsze 40 minut taniej".
    wrzucales zlotowke, a nawet 50 gr, parkomat drukowal bilet na 40/20
    minut. Jak sie sprawa przedluzyla - mogles kupic kolejny bilet, znow
    taniej.
    Ale ... wbijales tez nr rejestracyjny. Drugi bilet powinien byc
    drozszy, tanszy?
    Czy drozszy tylko, o ile nie zmieniles miejsca postoju i nie bylo
    przerwy?
    Byl tanszy ... ale system wszystko rejestrowal, wiec czy tam
    ktos pozniej nie wyslal rachunku z domiarem?

    -sady chyba zakwestionowaly to wbijanie numeru, ale jakos
    nieskutecznie, bo ciagle jest.

    -w dodatku przyszedl postep - teraz "kontrol" jedzie samochodem, OCR
    czyta tablice, sprawdza w systemie oplate i mandat gotowy. Wiec maja
    nacisk na wbijanie nr.

    -doszly tez platnosci telefonem. Wygodne, w dodatku przyjezdzasz,
    klikasz poczatek, odjezdzasz, klikasz koniec - placisz za rzeczywisty
    postoj. Ale ... ustawiam sobie budzik, i co tych 40 minut klikam
    "odjazd" i "parkowanie" ... nie ruszajac samochodu.
    Mozna, nie mozna?

    J.

  • 15. Data: 2021-07-08 00:54:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:makg04wm7okw$.fqowhxsnloes.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > spoko spoko - miasto nie chce dawac "godziny za darmo", to nie martw
    > sie - nie zapomni o takiej funkcji jak "zakonczenie parkowania".
    > Albo obywatele szybko przypomna.

    Dziś znowu tam postawiłem szerszenia

    Jakiś czlowiek wbija nr. Inteligentny z twarzy.
    No to zagaduję

    - a to trzeba się na koniec postoju wylogować?
    - niueee
    - acha

    to już nie wiem

    postawiłem 19:05 zabrałem 20:02

    no ale idę się wylogować. Zobaczymy co się stanie.
    Wbiłem nr, łączenie z serwerem
    Zapłać monetami ;)

    jak spotkam kasjera to sprawdzę czy on wie jak to działa :)

    --
    Piter

    #SramNaEuro #JebacDarmozjadow

  • 16. Data: 2021-07-08 12:17:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Jul 2021 00:54:54 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Jakiś czlowiek wbija nr. Inteligentny z twarzy.
    > No to zagaduję
    >
    > - a to trzeba się na koniec postoju wylogować?

    No bo nie trzeba. Tylko kolejny postoj w tym samym dniu bedzie platny
    :-)

    > postawiłem 19:05 zabrałem 20:02
    > no ale idę się wylogować. Zobaczymy co się stanie.
    > Wbiłem nr, łączenie z serwerem
    > Zapłać monetami ;)

    Czyli opcji "odjazd" nie ma?

    > jak spotkam kasjera to sprawdzę czy on wie jak to działa :)

    Kasjera mozesz spytac, ale lepiej spytaj prezesa tej firmy
    zarzadzajacej :-) Pisemnie :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-07-08 13:49:29
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

    > in <news:makg04wm7okw$.fqowhxsnloes.dlg@40tude.net>

    > Dziś znowu tam postawiłem szerszenia

    Wiesz co znaczy szerszeń?
    Aby na pewno takim jeździsz?
    https://blokekipa.fandom.com/wiki/Szersze%C5%84

    > Jakiś czlowiek wbija nr. Inteligentny z twarzy.

    No to nie wiesz co to szerszeń, zapomnij o poprzednim pytaniu...

    > No to zagaduję
    > - a to trzeba się na koniec postoju wylogować?
    > - niueee
    > - acha

    A tu twarz się mija z życiem chyba... :P

    > to już nie wiem
    > postawiłem 19:05 zabrałem 20:02

    Jenorazowy postój w ramach darmowych minut został wykorzystany...

    > no ale idę się wylogować. Zobaczymy co się stanie.

    Ktoś pisał o wylogowywaniu w instrukcji?

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2021-07-08 17:29:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:dn6eenmhn34q$.dlg@emil.not.valid>
    user TomN pisze tak:

    > Wiesz co znaczy szerszeń?
    > Aby na pewno takim jeździsz?
    > https://blokekipa.fandom.com/wiki/Szersze%C5%84

    > No to nie wiesz co to szerszeń, zapomnij o poprzednim pytaniu...

    mówię o tym szerszeniu, że się rozpada.
    https://youtu.be/0z-FtAMg6Vw?t=20

    --
    Piter

    słowa których się boi najwiekszy nawet twardziel
    "to docisk"

  • 19. Data: 2021-07-08 17:37:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:16ru1qt5a2at2.15z1umbuxoo1y.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No bo nie trzeba. Tylko kolejny postoj w tym samym dniu bedzie platny
    > :-)

    Jebał go pies. Znajdę parking w okolicy.
    W sumie to mam 800m. Pójdę boso.

    Byłem nad morzem. Jeździłem taryfami żeby tylko nie zwolnić miejsca.
    Dzień roboczy, godz 11oo, żaden samochód nie odjechał.
    Same byznesmeny. Zero tokarzy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem #SramNaEuro

  • 20. Data: 2021-07-08 18:57:19
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w
    PiteR w ee
    > in <news:dn6eenmhn34q$.dlg@emil.not.valid>
    > user TomN pisze tak:

    Piszesz na polskie grupy, więc używaj polskich wrotek... PLS :)

> [...]

    [...]

    > mówię o tym szerszeniu, że się rozpada.

    Mówisz? Pieereewszy raz "słyszę"

    > https://youtu.be/0z-FtAMg6Vw?t=20

    Nie epatuj, "SREBRNY SZERSZEŃ" nijak ma się do: